Chlopacy, co do dwumasy - poprzedni wlasciciel mojego auta nie za bardzo wiedzial chyba jak eksploatowac diesla no i zaczelo sie grzechotanie teraz zaraz po wymianie sprzegla miesiac temu. Wydatek wiadomo - nie maly. Myslicie ze jak sie tym karne teraz za granice to mozna spokojnie zrobic z kilka tys? Zaraz po powrocie mam w planach wymiane. Szkoda, bo od pol roku auto doprowadzam do stanu idealnego i zrobilem wszystko co mozliwe,
nie wiedzialem, ze to sie wrecz powinno razem robic
@khad: no właśnie ;). Sprzęgło to jedno, ale dwa razy płacisz za tą samą, niełatwą robotę. Tego nikt nie przewidzi, jak grzechocze, to słabo. Przy wymianie sprzęgła trza było rzucić okiem.
@khad: ekspertem to ja nie jestem, ale mechanik mówił, że wszystko wskazuje na dwumas po sprawdzeniu innych objawów. Poza tym 360 tys. auto ma, a ojciec lubi przymulac na 1.5k obrotów albo niżej...
@crazy_drummero: lel i jak naprawiasz auto? Ja jeżdżę już 18 lat, samochodów miałem w tym czasie 6 a nawet maski nie podnoszę. Nie znam się, nie chcę się znać i koniec. Specjalizuję się w zupełnie innej dziedzinie.
Trochę przesadzony tekst, szczególnie w punktach dotyczących for i internetu. W sieci można wykopać naprawdę dużo przydatnych informacji, pod warunkiem, że umie się odsiać plewy od ziarna i nie wierzy się nikomu na słowo. Przykład, jeżdżę Corollą, która według producenta szczególnie lubi oleje o klasie lepkości 5W30. Silnik diesla, bez dpfa, bez dwumasu za to z turbo. Szperając po forach i sieci za informacją o olejach (a to temat rzeka) można naprawdę
Komentarze (298)
najlepsze
@khad: no właśnie ;). Sprzęgło to jedno, ale dwa razy płacisz za tą samą, niełatwą robotę. Tego nikt nie przewidzi, jak grzechocze, to słabo. Przy wymianie sprzęgła trza było rzucić okiem.