Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko154
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
To Znalezisko jest w archiwum

18

Support Logitech vs. Microsoft - Uszkodzony odbiornik od myszki

#Support #Logitech vs. #Microsoft - Uszkodzony odbiornik od myszki. W obu przypadkach zapytanie dotyczyło zakupu nowego odbiornika u producenta. Kontakt z zagranicznym supportem MS prosty nie jest, ale domyślam się, że odpowiedź byłaby podobna.

ketjow17
ketjow17
z
pokazywarka.pl
dodany: 05.06.2014, 11:19:26
  • #
    support
  • #
    logitech
  • #
    microsoft
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    ciekawostki
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komentarze (12)

najlepsze

Bobas
Bobas
Bobas
05.06.2014, 12:17:09
  • 2
Polski support MS jest tragiczny. Sam miałem z nimi mase przepychanek, aż w końcu napisałem do supportu USA z opisem sytuacji i jak potraktowano mnie po stronie Polskiej. Umówili się ze mną mailowo na rozmowe telefoniczną w celu weryfikacji i rozwiązali moją sprawę.

W Polsce piszą jak małpy wg szablonów. Nie umieją podejść normalnie do żadnej sprawy, którą da się zwyczajnie rozwiązać.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mnc
mnc
05.06.2014, 14:27:26
  • 3
@Bobas: Prawda jest taka, że w Polsce kontaktujesz się tylko z partnerami Microsoftu, ale są to dalej polskie firmy i takie samo podejście do klienta.
mnc
mnc
05.06.2014, 14:41:39
  • 1
@Bobas: Tzn ja wiem, że masz rację. Sam pracuję w europejskim centrum Microsoftu, tyle że korespondecję mam tylko z parnerami. Wiem, że potrafią być upierdliwi (szczególnie z Polski), ale z uprzejmością trzeba odpowiadać na wszystkie ich zachcianki.
netes
netes
05.06.2014, 11:34:26
  • 1
Założenie, że odpowiedź zagranicznego supportu byłaby podobna jest niewłaściwe. Wiele polskich przedstawicielstw dużych korporacji dało negatywny przykład, ale zupełnie odmiennie reagowały centrale.

Muszę jednak dodać, że support Logitecha faktycznie zasługuje na 6 :) Przekonałem się na swoim przykładzie.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

varez
varez
05.06.2014, 13:14:13
  • 1
Muszę jednak dodać, że support Logitecha faktycznie zasługuje na 6 :) Przekonałem się na swoim przykładzie.


@netes: Support tak (korzystałem, pozytywnie, pomimo braku pozytywnego zakończenia sprawy), ale firma prowadzi niezrozumiałą politykę "bo tak". Chodzi o układy klawiatur. Sprawdź to:

http://logitech-en-amr.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/28827/~/us,-us-international-and-united-kingdom-keyboard-layouts

Dla mnie (i dla wielu) najlepszym layoutem jest US. W Europie NIE DA się tego kupić. Logitech wszystkim "dziękuje za sugestie", ale jak się wycofali ze sprzedaży innych układów -
zenek666
zenek666
zenek666
06.06.2014, 06:26:54
  • 0
Ja z MS na razie mam pozytywne doświadczenia. Naprawa xboxa360 kilka niezłych lat temu (RROD) na gwarancji ogarnięta chyba w 6 dni wliczając wysyłki.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mnc
mnc
05.06.2014, 14:39:39
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

varez
varez
05.06.2014, 13:16:40
  • 0
Ja posłałem dziś laptopa Dell na gwarancję. Inspiron (podobno słaba seria), ale kosztował ponad 4k. Ma gwarancję NBD, ale technik nie był w stanie naprawić problemu.

Dell cały czas zachowuje się profesjonalnie.

Teraz laptop poszedł do firmy ANOVO Polska - serwisują sprzęt Della, ale podobno krętacze i partacze. Mam nadzieję, że laptop nie wróci połamany i dalej zepsuty.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

i.....g
i.....g
konto usunięte 05.06.2014, 11:59:10
  • -1
A ja z Logitechem miałem kiepskie przejście. Miałem kierownicę Logitecha do PS2. Fajnie się grało, sprzęt super, ale któregoś dnia zalałem zasilacz. Moja wina, więc nawet nie próbowałem wymiany na gwarancji, tylko chciałem kupić nowy.

Na infolinii Logitecha dowiedziałem się, że tego nie naprawiają i nie sprzedają. Na pytanie skąd mam wziąć zasilacz, usłyszałem, żeby kupić uniwersalny. I oczywiście, jeśli coś pochrzanię i spalę kierownicę, będzie moja wina.

Miałem też do czynienia
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

i.....g
i.....g
konto usunięte 05.06.2014, 16:12:38
  • 0
@netes: Zapewne teraz tak bym zrobił, tak jak to opisałem a propos Steelseries.
netes
netes
05.06.2014, 13:18:39
  • 0
@ingvarr_zaag: Co do Logitecha - trzeba było rozmawiać z zagranicznym supportem.

Hity

tygodnia

W nosie mam segregację butelek. Niedługo każą mi pracować w PSZOK
W nosie mam segregację butelek. Niedługo każą mi pracować w PSZOK
3769
Alimenty na dziecko z romansu? W Polsce to możliwe a za uchylanie się więzienie
Alimenty na dziecko z romansu? W Polsce to możliwe a za uchylanie się więzienie
2411
Skandal podczas polowania. Myśliwi zastrzelili cztery łabędzie objęte ochroną
Skandal podczas polowania. Myśliwi zastrzelili cztery łabędzie objęte ochroną
2371
Polka mistrzynią świata we wspinaczce sportowej na czas
Polka mistrzynią świata we wspinaczce sportowej na czas
2335
Ponad 35 tysięcy pogryzień przez psy w 2024 roku
Ponad 35 tysięcy pogryzień przez psy w 2024 roku
2334
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #helpdesk
  • #pracait
  • #bug
  • #24h
  • #muremzabeskidzkimi
  • #money
  • #livechat
  • #fifa15
  • #tworczoscwlasna
  • #mozilla
  • #serwisgsm
  • #serwis
  • #ciekawostki
  • #sony
  • #reklamacja

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking