@Handy: Zeby to mialo koniec musialbys stworzyc nowy rynek, gdzie kupujacy maja pieniadze i gotowi sa je zaplacic za samochod a nie, ze chca za grosze kupowac. Spora czesc winy za taki a nie inny obraz rynku samochodow uzywanych lezy po stronie kupujacych. Nie stac ich na kupno pelnowartosciowego pojazdu, wiec kupuja kitowany i spawany szmelc w nadziei, ze sa to jakies mityczne okazje. Rozumiem, ze w dobrym tonie jest pomstowac
To co jest naprawdę potrzebna to ogólnodostępna, międzynarodowa baza historii aut bazująca na VIN. Każdy przegląd, serwis, stłuczka powinny lecieć do takiej bazy. Proste techniczne, proste logistycznie, tylko jakoś chęci brak.
Ciekawe czy rodacy by zabrali się wtedy za przeszczepy VINów...
"Są i dobre wiadomości." Aha, tzn, że blokada sprowadzania złomów jest złą wiadomością... Dla naszych kolegów z zachodu polski, którzy klepią te wraki to jasne, że zła. ;-)
sam maiłem klepanego fiata bo na innego mnie nie stać, co konno mam teraz k?#!a jeździć?
@grinapp_PL: tak, bo tym złomem możesz kogoś zabić... można naprawić auto nawet po poważnym wypadku, producent to przewiduje. Ale to kosztuje, wymaga umiejętności i sprzętu.
@ZajebbcieTrudnyNick: jezu wreszcie ktos to zauwazyl. sam jezdzilem klepanym fiatem bo mnie na innego nie stac, czym bede mial teraz jezdzic, konno #!$%@??
robi sie taka druga kuba, panstwo juz jest wszedzie
W praktycznie wszystkich autach obecnie produkowanych, strefa zgniotu ma dać maksymalne szanse pieszemu
@ramzixp: Przy wypadku z udziałem pieszego może co najwyżej pęknąć zderzak lub zrobić się lekkie wgniecenie na masce - większość energii przyjmuje pieszy. Strefy zgniotu mają znaczenie przy zderzaniach z innym autem czy drzewem. A taki powypadkowy szrot stwarza zagrożenie co najwyżej dla osób nim jadących, chyba że jest w tak fatalnym stanie, że może się rozlecieć na
Komentarze (88)
najlepsze
Pomijam fakt, że ta zmiana nie jest jeszcze przegłosowana.
Jednak ważny jest poniższy tekst:
czyli ilość wraków sprowadzanych prawdopodobnie mocno się zwiększy.
Ciekawe czy rodacy by zabrali się wtedy za przeszczepy VINów...
@grinapp_PL: tak, bo tym złomem możesz kogoś zabić... można naprawić auto nawet po poważnym wypadku, producent to przewiduje. Ale to kosztuje, wymaga umiejętności i sprzętu.
EU zmniejszy biurokracje - na wszelki wtpadek sprawdziłem datę czy aby nie pierwszy
robi sie taka druga kuba, panstwo juz jest wszedzie
@ramzixp: Przy wypadku z udziałem pieszego może co najwyżej pęknąć zderzak lub zrobić się lekkie wgniecenie na masce - większość energii przyjmuje pieszy. Strefy zgniotu mają znaczenie przy zderzaniach z innym autem czy drzewem. A taki powypadkowy szrot stwarza zagrożenie co najwyżej dla osób nim jadących, chyba że jest w tak fatalnym stanie, że może się rozlecieć na
Wchodzimy na allegro w dział motoryzacja. Następnie wpisujemy "ćwiartka" i klikamy szukaj.
Ilość znalezionych ofert jest odwrotnie proporcjonalna do stanu technicznego aut na polskich drogach.
źródło: comment_bq8iEHavd85iPjONP1cbpAACRMy6WXd8.jpg
PobierzA tyle "się o tym mówi", żeby tak nie robić za kółkiem...
źródło: comment_pmmWWOnsypPqGRI5Ptrudk8KD6YT9T3F.jpg
Pobierz