Przesadza, bo maska jest na tyle krótka, a samochód na tyle wąski, że można podejść nieco z boku i bez problemu dolać nie brudząc się nadto. Widać, że wyolbrzymia problem. Mi się nowe Twingo akurat... podoba. Ma napęd na tył, silnik turbo o mocy 90 KM (lub dizelek, jak kto woli). Jako ekonomiczne, małe wozidło po mieście jak ulał.
@highlander: Ale na serio, ta firma uważa swoich klientów za debili albo za osoby z umysłem dwulatka. Przecież w normalnym aucie, żeby przy wymienianiu płynu od spryskiwaczy się pobrudzić, to chyba trzeba się na silniku położyć i oblać się olejem (chyba że jest to samochód sprzed 20 lat).
Może u Ciebie w warsztacie sami mechanofile, ale ja osobiście używam samochodów do jeźdźenia. Więc bez przekładania kierownicy nie widzę zastosowania dla 'Anglika' w Polsce, no chyba że dla McLarena F1.
Ok, weźmy przykład z Twojego podwórka. Chcę kupić 5 letniego CLS. W Polsce mnie to będzie kosztowało ~100 000zł (jeśli będę kupował poleasingowy z salonu, a nie zagadkę od Turka). I teraz ile taniej wyjdzie mnie
Komentarze (354)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Może u Ciebie w warsztacie sami mechanofile, ale ja osobiście używam samochodów do jeźdźenia. Więc bez przekładania kierownicy nie widzę zastosowania dla 'Anglika' w Polsce, no chyba że dla McLarena F1.
Ok, weźmy przykład z Twojego podwórka. Chcę kupić 5 letniego CLS. W Polsce mnie to będzie kosztowało ~100 000zł (jeśli będę kupował poleasingowy z salonu, a nie zagadkę od Turka). I teraz ile taniej wyjdzie mnie