Permanentna śmierć w grze?
Permanentna śmierć („permadeath”) w grze komputerowej była dawniej procesem całkowicie naturalnym, ze względu na ograniczenia technologiczne. Z czasem od permanentnej śmierci gracza ratowały kody, a jeszcze później popularne również dzisiaj stany zapisu.
darosoldier z- #
- #
- #
- 127
Komentarze (127)
najlepsze
jest to też bardzo proste do zauważenia, że nam-graczom, się to podoba. Sukcesy takich tytułów jak właśnie DayZ, czy wspomniane don't starve w 99% są takie
@NoMoRe: I tak... i nie.
Jeżeli celem gry jest "przetrwanie", to perm jest fajnym rozwiązaniem, wymuszającym ostrożność, niejako "symulującym" rzeczywistość - pomylisz się i giniesz, taf szit. W końcu o
W adom-ie go nie lubie, bo wciąz zwiedzam te same dwie wioski i trzy jaskinie. Ile można...
PS Autor wspomniał o grach