Permanentna śmierć w grze?
Permanentna śmierć („permadeath”) w grze komputerowej była dawniej procesem całkowicie naturalnym, ze względu na ograniczenia technologiczne. Z czasem od permanentnej śmierci gracza ratowały kody, a jeszcze później popularne również dzisiaj stany zapisu.
darosoldier z- #
- #
- #
- 127
Komentarze (127)
najlepsze
Ot, cały Spider's Spam. Mam nadzieję, że tym razem moc ich multikont nie da rady wepchnąć tego badziewia na główną.
Za to w adom-ie ginę zbyt częśto na mój gust.
@inozytol:
próbujcie dalej, warto
Dzisiaj można bardzo dużo contentu do gry wpakować i tak naprawdę nie ma sensu rozpoczynać większości gier od początku, jeszcze raz.
Natomiast moja inna miłość - SWAT 4. To już jest takstyczny FPS i mimo niezawodności, mechanika jest troszeczkę na stronę AI. Przechodzenie misji na najwyższym poziomie było dla mnie trochę frustrujące, gdyż postać strzeliła do mnie
A to wszystko w ciągu kilka dekad - Kto wie jak gry się rozwiną za kilka lat...
Nie zgadzam się. Przeczy temu ogromny sukces gier nastawionych na multiplayer! Tam "trudność" grania wyznaczają przecież gracze, a ponieważ każdy chce wygrać to poziom jest wyśrubowany.