30vs60fps.com - Czy zauważysz różnicę?
Niektórzy ludzie (szczególnie konsolowcy) do dziś mówią że "ludzkie oko nie widzi więcej niż 30 FPS"
PiesekOne z- #
- #
- #
- #
- 211
Niektórzy ludzie (szczególnie konsolowcy) do dziś mówią że "ludzkie oko nie widzi więcej niż 30 FPS"
PiesekOne z
Komentarze (211)
najlepsze
@PiesekOne: to nie motion blur, tylko po prostu za długi czas naświetlania klatki w stosunku do ruchu w danej scenie. Zrób samochodowi jadącemu po autostradzie - będzie rozmazane jak nie będziesz miał wystarczająco szybkiej migawki. To żaden efekt, po prostu ułomność danego rozwiązania ;-)
For the script to perform accurately, please do not move your mouse cursor and keep screen stretching disabled.
Komentarz usunięty przez moderatora
Jedynym plusem w przypadku takich monitorow przy FPS wyzszym od ich Hz jest zachowanie sie silnika gry. Na ten przyklad taki Source chodzil perfekcyjnie przy 1000FPS :)
http://wccftech.com/30fps-vs-60fps-30fps-better-story-telling-games/
debile piszą że 30fps jest płynne http://imgur.com/rbqnIZJ
takich ludzi jest setki
http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html
A tutaj moim zdaniem lepsze porównanie 15 fps vs 30 fps vs 60 fps
http://boallen.com/fps-compare.html
Porównywać na jednym filmie można by tylko gdyby z obu stron była jakaś całkowita pod wielokrotność. Np 30, 20, 15, 12, 10
Bo 25 obrazów na 60 klatkach wyświetlić się nie da w taki sposób aby każdy wyświetlany był przez taki sam czas. Jeden obraz wyświetlany jest dłużej inny