@Milordi oddzielony jest układ zasilania od układu smarowania,w starszych konstrukcjach dwusuwowych paliwo było z mieszanką oleju ,który był spalany podczas zapłonu co było rozwiązaniem mniej ekologicznym od czterotaktów.
"ruszacie Państwo z produkcją? szkoda by było zmarnować taki pomysł. A więc, czy uchylą Państwo rąbka tajemnicy kiedy bedzie można pojeździć tym sprzętem?" Szajba, 06 Marzec 2009
"Witam serdecznie.
W dniu w którym szajba zadał pytanie odnośnie przyszłości projektu, do wykonawcy zostały przesłane pierwsze projekty elementów silnika JJ2S X4 500.
Motocykl- to też przedni projekt. Taki.. niecodzienny, ale stylowy. Wreszcie, mam nadzieję, polskie, aż chciałoby się napisać Polskie! A nie te dzisiejsze Romety itd.
A mi od motocykla bardziej się podoba pomysłowość budowy silnika. Silnik jest prosty, nie ma co się zepsuć, a ponadto ma tę przewagę, że nie spala oleju jak zwykły dwusuw.
Mi osobiście design się nie podoba. Taki troche jakby go zgniotli od przodu i tyłu. Jeśli chodzi o naszą rodzimą produkcje to i tak nic nie przebije Junaka :D To jest prawdziwy klasyk i pierdzi, że aż miło :)
Na pewno mniej niż 2 suw przy tej samej pojemności (wiem, nie ma takich seryjnych), a być może tyle samo, lub nawet mniej niż 1000ccm (4t) o tej samej mocy. Trzeba by było zrobić dokładne testy ;)
Komentarze (47)
najlepsze
To nie duplikat.
Mógłby ktoś przystępnie i w skrócie wytłumaczyć, w czym ten silnik jest lepszy od rozwiązań używanych obecnie?
J. Jacka Synakiewicza silnik dwusuwowy, który
charakteryzuje się przede wszystkim prostym
oddzieleniem układu zasilania od układu smarowania.
Daje to w rezultacie pierwszy w historii silnik
dwusuwowy tak samo "ekologiczny"
jak silnik czterosuwowy.
http://www.jjsdesign.net/forum/viewtopic.php?t=138
"ruszacie Państwo z produkcją? szkoda by było zmarnować taki pomysł. A więc, czy uchylą Państwo rąbka tajemnicy kiedy bedzie można pojeździć tym sprzętem?" Szajba, 06 Marzec 2009
"Witam serdecznie.
W dniu w którym szajba zadał pytanie odnośnie przyszłości projektu, do wykonawcy zostały przesłane pierwsze projekty elementów silnika JJ2S X4 500.
Pozdrawiam" J. Jacek Synakiewicz z zespołem