Jak traktowany jest klient w CCC czyli na co komu gwarancja na 2 lata?
Moja dziewczyna w zeszłym roku w grudniu kupiła kozaczki. W CCC. Dostała paragon który "uprawniał" do 2 letniej gwarancji.
Jakoś tak się stało że po miesiącu noszenia pękł obcas, niby można chodzić ale powoduje to dyskomfort( pęknięcie wciągało powietrze, powodując efekt dźwiękowy). Dziewczyna chciała oddać buty do reklamacji. Ale gdzieś zapodziała paragon.
Podczas tegorocznych świątecznych porządków znalazła ten paragon i pomyślała, że skoro gwarancja obowiązuje 2 lata, to je zareklamuje teraz.
Jak pomyślała, tak zrobiła. Udała się do sklepu CCC w którym dokonała zakupu i zostawiła buty. Czas oczekiwania:do dwóch tygodni.
Dzisiaj poszliśmy tam, bo termin upływa w poniedziałek. Jakież było nasze zdziwienie, gdy pani tam sprzedająca, powiedziała nam że naprawy nie było bo zgodnie z obowiązującym prawem gwarancja a i owszem jest dwuletnia, ale po upływie pół roku od zakupu sklep może domniemywać że usterki powstały z powodu użytkowania.
To po Ch* udzielają gwarancji na 2 lata skoro po upływie 6 miesięcy mogą i tak odmówić reklamacji?
Dowiedzieliśmy się tylko że najlepiej składać reklamację jak najszybciej. Niby racja, ale po co w takim razie tak długi okres gwarancji?
Przecież producent i sklep gwarantują, że w ciągu dwóch lat buty się nie zniszczą. Ale po 6 miesiącach użytkowania i tak się schodzą.
Jestem bezsilny wobec takiej logiki, niestety.
Wiem tylko że w CCC zakupów więcej nie zrobimy. Za takie podejście do klienta. Co innego normalnie stwierdzić że TO TWOJA WINA a co innego powiedzieć że to zapewne Twoja, bo łaziłeś w nich już rok...Nawet, kurwa latem, bo wtedy przecież nosi się zimowe kozaczki.
Komentarze (23)
najlepsze
@NapoleonV: Ale oni nie udzielają gwarancji. Dziewczyna dostała kartę gwarancyjną? Nie, więc gwarancji nie ma, nie było i nie będzie. Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym a nie obowiązkowym.
W zw. z pow. reklamacja została przyjęta z tyt. niezgodności towaru z umową na podstawie ustawy - która mówi, że jeśli wada wystąpi w ciągu 6
@kukenkino: to w takim razie sprzedawca wprowadza klienta celowo w błąd informując, że na podstawie paragonu otrzymuje się 2 lata gwarancji
@loonie: Bo tak się przyjęło mówić i tyle. Jakby trzeba było tlumaczyć klientowi ustawe konsumencką (o której większość do tej pory nie słyszała) to godzina by było za krótko.
Poza tym, nawet jeśli będziesz twierdził, że wprowadził w bład mówiąc że jest gwarancja - to nie poniesie żadnych konsekwencji, bo ustawa
@JacekM86: Można czasem trafić na nie słabo wykonane - bo standardem jest jakość jak od chińczyka z bazaru. Wystarczy się dobrze przyjrzeć - upaćkane klejem, często krzywo przeszyte - to jest masówka po jak najniższej cenie produkcji. A to że polskie kobiety uważają te salony a jakieś ah i oh.... to świadczy tylko o nich samych. CCC, Deichman i im podobne to to samo
Nie kupiłaś butów Lasockiego tylko chińskie buty, do których przy reklamie został użyty wizerunek Lasockiego.
Zauważ, że to ogromna różnica.
chcesz byc obsluzony na poziomie i zaplacic mniej - jedz sobie na zachod po sprzet i ubior zreszta po zarobki tez, ile mozna czytac wykopy ze ktos kogos oszukal w polsce, przeciez to jest codziennosc milionow, nie rozumiem was, nie bedzie emerytury, kolejka do lekarza specjalisty na pol roku a wy zamiast cos zrobic z zycie to tkwicie w gownie