Ibood oszukuje klientów i blokuje ich na Facebooku za pytanie o reklamację
![Ibood oszukuje klientów i blokuje ich na Facebooku za pytanie o reklamację](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_9RXhN5ov338CmfywGu9ckoPYHjVKbdW3,w300h194.jpg)
Ibood kasuje pytania klientów z fanpage. Kumpel czeka 7 tygodni i nie ma informacji co z jego Samsungiem Ativ S. Do tego Ibood się wykręca, że jak już mu powiedzieli, ze ma wysłać telefon do nich to znaczy, że udzielili mu odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni....
![vlodar](https://wykop.pl/cdn/c3397992/vlodar_1,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
Komentarze (90)
najlepsze
W ramach reklamacji powiedzieli mi, żebym odesłała monitor do Holandii, a oni w ciągu miesiąca odeślą naprawiony.
Autoryzowany serwis Samsunga (Warszawa) powiedział mi, że musiałby się zapoznać z dokumentami zakupu, ponieważ nie był pewien czy gwarancja może być uznana w Polsce. Cyrk...
Kupiłam kartę graficzną z DVI, bo nie mogłam sobie pozwolić na brak monitora na
@QoTheGreat: tego nie sugeruje
http://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface
tego też nie sugeruje tylko stwierdzam fakty
Co do samej sprawy: współczuję i trzymam kciuki za szybkie wyjaśnienie sytuacji.
Edit: faktycznie teraz go można kupić już za 900 pln, ta cena już nie jest taka odstraszająca ;) miałem okazję testować ten telefon i bardzo mi się podobał. Dopóki nie dostałem telefonu z Androidem JB :)
@kshush: Jako prężnie działająca wielonarodowa firma na pewno mają mechanizmy sprawdzające wskaźniki, które ich interesują. To, co oni kontrolują, to na pewno w Polsce działa poprawnie. Jeśli nie sprawdzają poziomu obsługi klienta, to widocznie nie jest on dla nich ważny.
Jeżeli w Ibood ktoś nas zlewa, to nasz rodak, który po prostu zatrudnia byle jakich pracowników i byle jak ich nadzoruje. Tu nie ma żadnego spisku.
Polak najlepiej wie jak innemu polakowi zgotować piekło ;)
Ja na Ibood kupowałem nie raz - kamerę, głośniki, radio, kilka par słuchawek... Tylko narzędzia mi się trafiły w pękniętej walizeczce, ale to niestety dlatego, że to był chiński Stanley... ze zwrotem jednak nie miałem żadnego problemu!
Co to w ogóle jest za moda żeby na FB załatwiać reklamacje?!
Zdaję sobie sprawę z tego, że polski IBOOD to malutki zespół, taka "nakładka językowa" na Polskę, to nie
Krętaczy trzeba piętnować
Jakbyś doczytał do końca to byś zauważył, że przez 7 tygodni dzwonił i pisał do nich innymi sposobami