Ależ genialne rady... Pracowałem jako telemarketer, jeśli nie chcecie rozmawiać ze sprzedawca to jak już się zorientujecie ze chce wam sprzedać coś czego nie chcecie podziękujcie, pożegnajcie się i rozlaczcie. Żadne pytania skąd macie mój numer, mówienie ze rozmowa jest nagrywana ani wymadrzanie się nie pomoże. Sprzedawca zwykle juz po pierwszych kilku słowach wie cze sprzeda czy nie, ale nie może się sam rozlaczyc wiec co ma zrobić jeśli nie gadać jak
Ja mam wypróbowany inny sposób. Pierwsze co mówię, to skąd ma pan/pani mój numer. Jak zaczynają się tłumaczyć, od razu przerywam i proszę o kontakt z osobą odpowiedzialną za pozyskanie mojego numeru. Kończą rozmowę od razu i więcej nie dzwonią. Zaś na domokrążców najlepiej działa -proszę się skontaktować z moim rzecznikiem.
@wrok: Nie koniecznie. W firmie gdzie pracowałem, mieliśmy instrukcje, że jeśli klient chce nas nagrywać, to MUSIMY się zgodzić. Klienci często byli zdziwieni, że nie odkładaliśmy słuchawek w takiej sytuacji.
A może by tak potraktować osobę po drugiej stronie z szacunkiem i po prostu powiedzieć, że dziękujemy i nie jesteśmy zainteresowani ofertą? Po co tak kombinować ;)
@Pixo: lol i u Ciebie to dziala? Jak mowisz ze nie jestes zainteresowany to wyjezdzaja z tekstem "a skad moze Pan wiedziec ze nie jest zainteresowany jak jeszcze nie przedstawilem oferty". To walka z wiatrakami. Dwa razy w tygodniu obserwuje jak kolega z pracy kulturalnie dziekuje takiemu telemarketerowi i trwa to zawsze od 1 do 5 minut. Naprawde szybciej jest ich splawic po chamsku bo oni nie odpuszcza. Zreszta o tym
Czym bardziej bedziecie aroganccy i nieprzyjemni dla telemarketerow, tym bardziej zlosliwi oni beda dla was, ustawianie oddzwonien, co godzine, a w ekstremalnych przypadkach jak sie ktory wk!!?i (a znam takie przypadki), przepisuja sonie numer na kartke i nap?#!!$#aja po nocy z prepaidow. A jesli chodzi o sieci komorkowe czy platformy tv itd, praktycznie zawsze na infolinii czy u telemarketera mozna ugrac duzo wiecej niz w punkcie sprzedazy. A juz na sam koniec
Komentarze (28)
najlepsze
#1 nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy
#2 nie jestem stroną, tej osoby nie ma
#3 brat umarł tydzień temu
#4 wyp?%$???aj
1. na mojej stronie dodaję takie coś jak "telefoniczna ocena oferty Twojej firmy" z jakąś ceną z dupy w stylu 999PLN netto
2. czekam, aż zadzwoni jakiś bank, operator komórkowy albo jeszcze coś innego.
3. grzecznie wysł#!$%@?ę wszystkiego co mają mi do powiedzenia, mówię "bardzo ciekawa oferta" po czym proszę o dane do faktury
4. głos ze słuchawki pyta "ale o co cho?"
5. tłumaczę, że dodzwonili się do telefonicznej
Nigdy tak nie miałem, a jak by tak było powiedział bym, że sobie nie życzę i tyle.