Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od sierpnia do października 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału – wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wirtualnemedia_pl z- #
- 147
Komentarze (147)
najlepsze
To samo z newsami - kiedyś mieli na nie 15 minut, potem ten czas był coraz krótszy bo reklamy, reklamy i skrócili bodajże do trzech minut. Starzy pracownicy
Komentarz usunięty przez moderatora
1. zarżnięte do granic możliwości starocie z lat 80/90
2. grane po 20 razy na dobę esko/maxxowe nowości
3. reklamy środków na grzybicę pochwy i trudności z oddawaniem moczy
4. banda dziadów beblająca przez 15 minut (bo rozmową tego nie nazwę) o trudnym do ustalenia temacie
Efekt jest taki, że w 4-letnim odbiorniku zeszła
http://www.bigbradio.com/
jak tu słucham jest coś zawsze nowego , nie przeboje odgrzewane
Komentarz usunięty przez moderatora
@stopro666: kiedyś skanując częstotliwości wpadłem na to coś - co to jest, transmisja z pobliskiej sieczkarni?