TouchKeys: rewolucyjne nakładki na instrumenty klawiszowe
Rany, jeśli to wejdzie do produkcji, to naprawdę Chopin się w grobie przewróci. Polecam zwłaszcza film.
czarek_czarecki z- #
- #
- #
- 76
Rany, jeśli to wejdzie do produkcji, to naprawdę Chopin się w grobie przewróci. Polecam zwłaszcza film.
czarek_czarecki z
Komentarze (76)
najlepsze
jestes ograniczony
Nie mogę się doczekać aż taką klawiaturę weźmie do rąk np. Wojtek Olszak :)
@tinker:
Gdyby Szopen żył, to też by pił
E=mc^2
sqrt{-1}=i
pv=nRT
@taxi20:
Dokładnie tak, aftertouch. Obsługują to np klawiatury AKAI. Należy pamiętać jednak o tym, że wtyczka skrzypiec również musi być kompatybilna. Najlepiej moim zdaniem radzą sobie z tym NI: sessions strings pro. O dziwo moim zdaniem robienie wibrata za pomocą tej funkcji sprawdza się doskonale.
Taka próba wyciągnięcia z bezdusznych klawiszy więcej ekspresji. Sterowanie modulacją i vibrato po lewej stronie jest trochę takie... nienaturalne.
Długo już nie gram ale pamiętam jak się pojawiła w keyboard'ach namiastka tego brakującego "czegoś". Nazywało się to chyba "after touch".
@maros223: Niezupełnie, to działa na przesunięcie. Gdziekolwiek uderzysz to wysokość dźwięku będzie taka jak trzeba, dopiero przytrzymanie i przesunięcie powoduje zmianę.
Działa jak touchpad w laptopie. Jak go dotkniesz w prawym górnym rogu to nie oznacza, ze kursor myszy ustawi się w tamtym miejscu - w ogóle nic się nie stanie, system
@Mithrindil: No właśnie, chwilę musiałem w odmętach pamięci pogrzebać nad ostatnią literą, czy to na pewno "T" :)
P.S. Tonacji pojedynczego klawisza raczej nie da się zmienić. Można zmienić co najwyżej wysokość jego dźwięku. Pojedynczy dźwięk nie może mieć tonacji.