@MaryMagdalene: wiem, dom to transport miejski, dużo na krótki dystans, jednak nie spodziewałem się ze przewyższa ic. IC to również tlk, niektórzy jeżdżą tym codziennie.
100 tys hektarów? Wow, to ponad 2x powierzchnia Warszawy. Tej samej Warszawy, w której centralnych dzielnicach od dziesięcioleci zarastają chwastami tereny należące właśnie do PKP. Sprzedaż tych terenów wyszłaby naprawdę wszystkim na dobre.
Swoją drogą ciekawe jest dlaczego jako jedno z pierwszych chcą sprywatyzować PKP Cargo, które przynosi grupie największe zyski. Ktoś jest w temacie i może coś o tym opowiedzieć?
jedna osoba z mojej rodziny pracuje w PKP Cargo jako rzemieślnik - typowo fizyczna praca, ale potrzeba do niej również niemało wiedzy specjalistycznej, praktycznej (znajomość budowy różnych silników itp. itd.). zwolnienia, cięcia, obniżenia pensji na porządku dziennym - po prawie 30 latach pracy nie zarabia się 1000 zł na rękę, a kierownictwo traktuje ludzi jak psy. k%%!a, jak zobaczyłem ten zysk, to się we mnie zagotowało.
Już wiem o co chodzi. PKP Cargo ma zostać w tym roku nie zależnym podmiotem na GPW i władze mają po prostu sprzedać 50% akcji minus jedną utrzymując pakiet kontrolny. Niezgorsze posunięcie, o ile akcje cargo nie stracą szacowanej teraz wartości.
@MichalxD: pod każdym dużym punktem jest data - najczęściej 2012r, a to że przy jednym jest 2011 to nie znaczy że cały wykres opiera się na 2011r - swoją drogą powinni cały wykres oprzeć na jednym roczniku, a nie po trochu z każdego.
Bardzo lubię kolej jaką taką - lubię jeździć pociągami, oglądać je itd., ale przecież cała ta spółka działa jak legalna mafia, która pilnuje wyłącznie "swoich".
Komentarze (93)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
SKMem sporo ludzi z Trójmiasta i okolic zapewne jeździ nawet kilka razy dziennie, IC jeździmy, na ogół, nie częściej niż kilka razy w roku.
@eaxene:
@saja88:
jedna osoba z mojej rodziny pracuje w PKP Cargo jako rzemieślnik - typowo fizyczna praca, ale potrzeba do niej również niemało wiedzy specjalistycznej, praktycznej (znajomość budowy różnych silników itp. itd.). zwolnienia, cięcia, obniżenia pensji na porządku dziennym - po prawie 30 latach pracy nie zarabia się 1000 zł na rękę, a kierownictwo traktuje ludzi jak psy. k%%!a, jak zobaczyłem ten zysk, to się we mnie zagotowało.
Już wiem o co chodzi. PKP Cargo ma zostać w tym roku nie zależnym podmiotem na GPW i władze mają po prostu sprzedać 50% akcji minus jedną utrzymując pakiet kontrolny. Niezgorsze posunięcie, o ile akcje cargo nie stracą szacowanej teraz wartości.