Myślę, że rajdy byłyby ciekawe jak by na żywo leciały ujęcia z paru dobrych zakrętów, skoków, prostych a pomiędzy tymi ujęciami obraz z kamery w środku auta wraz z nagraniem z mikrofonów kierowców i pilotów. Przynajmniej ja bym bardzo chętnie takie rajdy oglądał. Jeszcze pomiędzy przejazdami jak by był czas, to np powtórki zakrętów z pokazaniem różnych kierowców którzy ten zakręt przejechali (z pokazaniem tzw. duchów).
@elcede: poszukaj sobie z rajdu Wysp Kanaryjskich bo jest porównanie onboard Kubicy i Kopecky'ego właśnie z pokazaniem duchów.
Ja osobiście bardziej wolę rajdy dlatego, że załoga ma większy wkład w wynik niż w F1. Kiedyś znałem dokładnie co składa się na zwycięstwo w rajdach i wyścigach F1 i różnica wkładów pomiędzy załogą rajdową czy kierowcą wyścigowym jest ogromna.
Jeśli Robert ten sezon przejeździ takim tempem jak robi to obecnie, za
@damians696: uważam się za fana motoryzacji i wcale nie uważam, że rajdy są gorsze, czy F1 jest gorsze. To jak porównywać skoki narciarskie do biegów narciarskich: zupełnie różne dyscypliny, co innego jest ważne. W jednej pracuje cały sztab ludzi i technologia można już powiedzieć, że kosmiczna i duże prędkości, a w drugiej 2ch ludzi zdanych na siebie, nie ma HUD'a pokazującego zakręty, notatki są ręczne i 2 osoby mogą coś
Zwróćcie uwagę na linię jaką wybiera Robert. Mi się jego technika w aucie rajdowym wyjątkowo podoba. Widać wpływy od kartingu po f1. Płytkie uślizgi o minimalnym wychyleniu już po apexie. Moc w całości skierowana do przodu. Dobre ustawienie do zakrętu bez zarzucania, nawet na nawrotach, właściwa prędkość. Duży szacunek do podstaw techniki sportowej jazdy autem. Takie przełożenie SIFO (slow in fast out..) na rajdowanie. Jak zacznie dowozić wyniki zatrzęsie tym sportem.
@wielowitamin: Nie do końca się z Tobą zgodzę. Płytkie uślizgi świadczą o mniejszej prędkości w zakrętach. Według mnie znaczenie tutaj ma małe doświadczenie na szutrach i być może niepewność z tym związana. Myślę, że jak nabierze więcej doświadczenia i zaufania do siebie i samochodu to właśnie będzie wchodził w zakręty pod większym kątem.
Myślę, że nikt nie miał by mu za złe gdyby jednak zrezygnował z F1 i został z rajdami do końca kariery. Dla mnie rajdy i tak są bardziej interesujące od wyścigów.
Spoko, życzę mu szczęścia. Plus taki, że jak zacznie osiągać sukcesy w WRC to nagle co 2 Polak okaże się ukrytym od dziecka znawcą i fanem rajdów i będzie można nieźle poszydzić z sezonowców jak w przypadku startów Kubicy w F1 :)
W poprzednim rajdzie Kubicy się nie powiodło, znowu miał wypadek, ale wyszedł z niego cało. Mimo przegranej, zwycięzca, doświadczony kierowca rajdowy stwierdził, że Kubica to najzdolniejszy kierowca, z jakim do tej pory się mierzył. Co świadczy tak bardzo o jego klasie? Wszyscy rajdowcy notatki do rajdu biorą z wcześniejszych lat/przejazdów i poprawiają je podczas dwóch przejazdów próbnych. Kubica notatki do trasy stworzył na podstawie... filmów na YouTube.
Komentarze (54)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja osobiście bardziej wolę rajdy dlatego, że załoga ma większy wkład w wynik niż w F1. Kiedyś znałem dokładnie co składa się na zwycięstwo w rajdach i wyścigach F1 i różnica wkładów pomiędzy załogą rajdową czy kierowcą wyścigowym jest ogromna.
Jeśli Robert ten sezon przejeździ takim tempem jak robi to obecnie, za
W poprzednim rajdzie Kubicy się nie powiodło, znowu miał wypadek, ale wyszedł z niego cało. Mimo przegranej, zwycięzca, doświadczony kierowca rajdowy stwierdził, że Kubica to najzdolniejszy kierowca, z jakim do tej pory się mierzył. Co świadczy tak bardzo o jego klasie? Wszyscy rajdowcy notatki do rajdu biorą z wcześniejszych lat/przejazdów i poprawiają je podczas dwóch przejazdów próbnych. Kubica notatki do trasy stworzył na podstawie... filmów na YouTube.
Co więcej, nie
Komentarz usunięty przez moderatora
I doj#!$ł pierwszemu dwie sekundy.