W Polsce są dobre firmy, które potrafią pomóc klientowi bezinteresownie. Podoba mi się idea opisywania takich historii na wykopie, dlatego dzisiaj moja historia związana z firmą
Simpla - producentem błotników rowerowych.
Parę miesięcy temu kupiłem błotniki rowerowe (dokładnie w lipcu - sprawdziłem teraz). Nie zakładałem ich bo a to nie było deszczu, a to nie miałem czasu i tak przeleciało. Leżały sobie nówki sztuki przekładane z kąta w kąt. W tą niedzielę (11.11.12) stwierdziłem, że najwyższa pora aby je zamocować. Założyłem tylny błotnik, chciałem założyć przedni, jednak okazało się, że nie mam śrubek i takich plastikowych "klinów" do montażu. Szczerze nie wiem czy przez ten czas gdzieś się mi zgubiły, czy takie kupiłem na Allegro. Trochę się zasmuciłem, ale nie chcąc tracić kasy na nowe napisałem do producenta, czy jest możliwość dokupienia samych akcesoriów do montażu.
11.11.2012 (niedziela) do firmy:
Witam!
>
Jakiś czas temu kupiłem błotniki Państwa firmy na Allegro (model
Hammer-2 Set). Leżały i czekały na montaż, bo nie jeździłem na rowerze
;). Dziś wziąłem się za ich zamocowanie. Jednak nie mam elementów
montażowych do przedniego błotnika - albo zaginęły, albo takie
dostałem - ze 2 miesiące leżały i nie jestem pewien która opcja jest
właściwa. Czy jest możliwość zamówienia u Państwa takowych? Mam
nowiutkie błotniki, szkoda by było zamawiać następne przez brak
blaszki, śrubki i tulejek..
Liczę na pozytywną odpowiedź ;).
12.11.2012 odpowiedź:
Witam!
>
Proszę o przesłanie zdjęć tych błotników. Oraz potwierdzenie zakupu.
>
--
Pozdrowienia,
SIMPLA Fabryka Akcesoriów i Części Rowerowych
Andrzej Jabłoński
>
P.P.H. SIMPLA S.C., 48-351 Biała Nyska, ul. Krótka 2
tel./fax: +48 (77) 435-18-29, POLAND
mailto: info@simpla.pl www.simpla.pl
Przesłałem zdjęcie i potwierdzenie z Allegro.
Zdjęcia wysłalem 12.11.12 w nocy, na odpowiedź nie czekałem długo ;). 13.11.12 (dziś) dostałem prośbę o podanie mojego adresu, później o podanie telefonu. Po podaniu zadzwonił do mnie przedstawiciel firmy i przekazał informację, że dogadał się już z hurtownią w moim mieście gdzie mogę podjechać i odebrać bezpłatnie zestaw montażowy. Nie liczyłem, że po takim czasie od zakupu będę mógł dostać do nich części za darmo, a tu proszę ;). Da się? W niedzielę odkryłem problem, dziś (wtorek) mam już zamontowane błotniczki ;).
Cieszę się, że mamy firmy z takim podejściem do klienta jak Simpla.
Komentarze (58)
najlepsze
Zdarza mi się prowadzić rekrutację i osobiście zwisało by mi użycie emotek w CV. Nie chce mi się teraz grzebać w starych papierach, ale wydaje mi się, że nawet takie kiedyś dostałem.
Dlaczego wkładasz mi nie moje słowa w usta? Poza tym chodziło Ci chyba o szeptany, a nie szemrany..
PS Dobrze, że nie wysiadł mi silnik elektryczny, bo pewnie byłby w cenie 2 nowych urządzeń. :D
2 lata temu kupiłem błotniki firmy Crud-products ze angielskiego sklepu internetowego. Trochę kosztowały, ale nic tańszego nie znalazłem jeżeli chodzi o błotniki do szosy. Przyszły kurierem, na drugi dzień założyłem żeby przetestować, niestety zrobiłem to nieumiejętnie. W czasie jazdy pogubiłem końcówki i część plastikowych śrubek niezbędnych do montażu. Zajrzałem na stronę producenta i okazało się, że można dostać części zamienne, jeżeli wyśle się
@V355: Międzynarodowy Kupon na Odpowiedź
Cool story :)
Rozumiem, że "Szanowni Państwo", którego uczono w szkole może wydawać się zbyt drętwe i oficjalne, ale istnieje też "Dzień dobry"...
______________________
edit: Nie chodzi mi o wytykanie tego akurat temu autorowi wykopu. Ta dziwna maniera staje się ogólnie bardzo popularna i tak mnie zatanawia, czy nikogo