@FunWorld: No ja się zgadzam z tym co mówisz, jednak niestety pisanie i podniecanie się tutaj nic nie zmieni. Trzeba napisać do GoSportu a nie robić gorzkie żale. Podałby chociaż dokładny rysopis ochroniaża, albo firmę z której jest, numer służbowy itp.
@cichy202: Nie martw się, niektórzy nie zrozumieją, bo lubią być traktowani jak bydło. Wg mnie patologie się piętnuje, jakby się posypały wilcze bilety w branży to by zmienili nastawienie do klienta.
@bezedura: Dokładnie - takie sytuacje powinno się napiętnować, ale nie gorzkimi żalami na wykopie, a krótkim mailem, telefonem do GoSport. Co zrobi ten wykop? Że 5 osób w ramach buntu zamiast do GoSport pójdzie do Decathlona?
Czepiacie się, a to zachowanie jest zdecydowanie skandaliczne. Koniecznie napisz skargę do centrali Go Sportu, powinni potraktować sprawę poważnie. Spodenek za darmo raczej Ci nie dadzą, ale ochroniarz może mieć kupę nieprzyjemności. Szkoda, że nie zgłosiłeś tego od razu...
@murarz13: Ale wystarczyłaby odpowiedzialność finansowa za ewentualne zniszczone/zabrudzone rzeczy. Tyle że wiadomo jak to wygląda - jak już by ta cola się wylała, to pewnie większość ludzi zwiałaby, zanim ktokolwiek z obsługi by się zorientował.
@Biune: Tacy często stwarzają sobie problemy, które potem bohatersko rozwiązują. Warto mieć na uwadze, że czasem ta walka o poczucie obronionego honoru kosztuje ich więcej niż wymarzone spodenki:)
Komentarze (105)
najlepsze
WTF?
Komentarz usunięty przez moderatora