Jak OVH nie uzna reklamacji to cie skasuje na stówkę
Ten numer za chwilę zgłaszam do UOKIK. Czołowy dostawca hostingu robi wszystko, by klient nie zgłosił reklamacji.
kamilztorunia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 144
Ten numer za chwilę zgłaszam do UOKIK. Czołowy dostawca hostingu robi wszystko, by klient nie zgłosił reklamacji.
kamilztorunia z
Komentarze (144)
najlepsze
Porównałbym to do
- Panie !! sprawdź mi pan końcówki i wahacze, no i ściąga coś... i wylicz mi to pan
- 1850,- (to , to i
Zabrania się umieszczania plików przede wszystkim obrazów, plików wideo, plików muzycznych zakodowanych w formacie mp3 lub innym oraz archiwów.
Zajebiste. Paragraf zakazujący umieszczania plików. Niestety nie potrafię inaczej stworzyć strony więc musiałem wybrać normalnego dostawcę.
Jest to niestety przykład typowego dupochronu stosowanego przez prawie wszystkie polskie firmy czyli: my możemy wszystko, klient
Firmy po przez takie opłaty bronią się przed zalewaniem ich nieuzasadnionymi reklamacjami. Znajomy pracował jako serwisant u dostawcy netu i średnio 70% dziennych zgłoszeń było nieuzasadnionych. Jak już zjawił się u klienta i okazało się, że komp nie działa
Nie wiem za co Cię minusują skoro napisałeś prawdę o pewnej części klientów.
Masz SLA i dokładnie napisane ile czasu mają na wymianę i jakiej rekompensaty możesz się spodziewać jeśli się spóźnią. Widziałeś tam rekompensatę za uszkodzenia sprzętu? No ja też nie. Następny dzieciak co nic nie musi (w tym umieć czytać)?
Potem zmieniłem hosting (niezależnie od siebie), na jakieś tańsze, ale się nie umywają. Nawethome.pl, który co prawda ma tańszy hosting (pakiet 100GB bez limitów na wysył/odbiór), ale za to support nawet nie chce pomóc w kwestii .htaccess. Wszystko mają w nosie, a przenoszenie poczty na ich serwery to m-----a, bo mają jakiś własny system cholera wie co, więc zamiast przerzucić pocztę w nocy i zmienić tylko DNS-y na nowe serwery, trzeba się paprać z tematem.
Jeszcze miałem wątpliwą przyjemność współpracować z webd.pl, generalnie nie polecam - często mieli awarie i to w
Do ovh nie miałem zastrzeżeń, póki nie zostałem oszukany na "promocyjne" domeny austriackie (.AT). Nie informowali nigdzie na stronie ani w regulaminie, że rezygnacja z domen musi odbyć się poprzez wysłanie specjalnego formularza do właściwego rejestratora, czyli nic.at
Jak dostałem listownie gruba kopertę od nic.at, że mam zapłacić prawie 800
Nie dopłacałem nigdy do reklamacji.
Dlatego popieram działania OVH teraz wiem że ta firma działa optymalnie i stara się zaproponować cenę na rynku najniższą z możliwych cenę nie obciążoną nie uzasadnionymi reklamacjami innych klientów.
Natomiast powinny na rynku
W dodatku pewnie najwięcej takich zgłoszeń "awarii" byłoby ze strony użytkowników najniższych planów hostingowych, w przypadku których 1 (JEDNA) godzina pracy admina zjada roczną opłatę za hosting...
Przykre jest, że ludzie nie potrafią tak prostej rzeczy zrozumieć...
Istnieja takowe.
Ps. dodam tylko, że godzina pracy technika to 300zł, tak więc jeśli chcesz rozwiązywać problem po swojej stronie to płać :)
Po pierwsze: od zgłoszenie awarii to jeszcze nie zgłoszenie reklamacji...
Po drugie, diagnostyka problemu jest taką samą pracą administratora, jak każda inna i trzeba za nią zapłacić (o ile rzeczywiście nie mamy do czynienia z awarią po stronie hostingu). W przeciwnym razie admini nie robiliby nic innego, tylko szukali syntaxów w skryptach początkujących "developerów", gimnazjalistów robiących strony rządowe i szwagrów, którzy stronę główną wrzucili sobie pod inde
No to was pocieszę. OVH jest tak przyjazne dla użytkownika, że jeśli nie zapłaci - umowa po 3 dniach wypowiada się sama. Na prawdę nawet jak ktoś jest skończonym kretynem i ostatnim analfabetą to wystarczy zatrudnić admina i nawet taki debil będzie potrafił zamówić w tej firmie serwer a w razie potrzeby z niego zrezygnować.