Jak OVH nie uzna reklamacji to cie skasuje na stówkę
Ten numer za chwilę zgłaszam do UOKIK. Czołowy dostawca hostingu robi wszystko, by klient nie zgłosił reklamacji.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 144
Ten numer za chwilę zgłaszam do UOKIK. Czołowy dostawca hostingu robi wszystko, by klient nie zgłosił reklamacji.
Komentarze (144)
najlepsze
Dlaczego podpisujac umowe ( kupujac np domene) wszystko jest cacy, a jak chcemy przetransferowac domene gdzie indziej ( chcemy kod authinfo) to trzeba wyslac im skan dowodu osobistego co jest technika zakazana z tego co mi wiadomo. Jak do zakupu to k@@$a wiedza ze ja to ja, ale jak mam zrobic transfer to juz probelm. Babka z boku nawet potwierdzila ze jest to nie
Do autora wykopu: dałeś dupy, ale nie wiesz gdzie? Płacisz za diagnozę. Proste i logiczne.
Zakop.
Zawsze możesz złożyć reklamację z tyt. niezgodności towaru/usługi z umową na podstawie ustawy, tu zdaje się cały proces reklamacyjny bez względu na jego wynik musi być bez dodatkowych kosztów.
Tylko nie rozumiem tu jednego, napisanego maczkiem poniżej:
Jeżeli
@slawek22: Z doświadczenia wiem że bardzo ciężko coś spieprzyć na zwykłym hostingu do którego nie masz praw amina. A jak ktoś ma już własnego dedyka to zwykle go konfiguruje raz i nie grzebie (bo
@slawek22: Z czytaniem już masz problem. Z czego wywnioskowałeś, że jak problem jest po stronie ovh to faktury nie wystawią? To zdanie może oznaczać że wystawią fakturę bez względu na to z czyjej winy był problem- bo jest tam o diagnozie i interwencji , poza tym - gdyby to co jest na linkowanej stronie znalazłoby się na jakiejś umowie -
Jeżeli zawracacie głowę administratorom, bo sami nie umiecie prawidłowo skonfigurować serwera, to dlaczego oni mają w gratisie za Was coś robić.
Wyraźnie jest napisane, jeżeli problem będzie po stronie OVH (łącza, awaria hardware) to oni to naprawiają w ramach gwarancji, w innym wypadku masz sobie radzić a jak sobie nie radzisz to zapłać za swoją niemożność.
Czy z samochodem jak jedziecie na serwis to też za darmo Wam
Oferowana przez nich usluga to nie nianczenie 24/7.
Ten wykop jest skandaliczny. Rzesza jełopów i pół-mózgów myśli, że support ma marnować czas na sprawdzanie ich błędnych diagnoz.
Chcecie managed? Proszę bardzo - kosztuje minimum dodatkowo 4 stówki za miesiąc. Nie wiem co za kretyn dodał ten wykop. Ja bym mu zaproponował żeby sam się zgłosił -
@slawek22: co ty chcesz od @Tril ? Przecież napisał tylko że kiedyś w ovh transfer kosztował 10 razy więcej niż teraz i ma racje. Jesteś jakiś niedorozwinięty bo na to wskazuje?