Sposobem na wytwarzanie energii może być też pobieranie jej przy kolizji takiego samochodu ze specjalną platformą naziemną. Prawdopodobnie nie chciałyby spadać, ale to nie problem - wystarczy je zestrzeliwać :)
pare tygodni temu jakoś gadałem z kumplem właśnie dlaczego by nie wykożystać kryształków piezoelektrycznych umieszczanych pod asfaltem do zasilania w nie zelektryfikowanych miejscach np. oświetlenia przejść dla pieszych ;)
Jeżeli w jakiś sposób dojdzie do tego, że ten system będzie opłacalny, a wraz z jego rozwojem coraz bardziej wydajny to możemy szybko o nim zapomnieć.
Póki co każde alternatywne źródło energii będzie tłamszone przez rządy i korporacje. Powód? Pieniądze jakie wnosi do budżetów państw i ilość zatrudnianych osób w tej gałęzi przemysłu energetyki i paliw.
Popatrzcie jak można pozyskiwać energię dzięki magnetycznemu silnikowi Perendeva. Dlaczego nie zastąpi się wszystkich elektrowni czymś
Co do Perendeva to nie udało mi się znaleźć żadnych schematów czy porządnych rysunków. Dostępny opis i filmiki z u2b to za mało aby zorientować się w budowie tej maszyny. Obecnie więc poza relacją jej twórcy nie ma do czego się odnieść.
Podobne uwagi mieli inżynierowie na jednym z forów (trafiłem tam goglując za "Perendeva").
Interesuję się tą tematyką, ale jak na razie żadne perpetum mobile, napęd nieinercyjny czy inne "cuda" nie
A ja uważam, że to ta sama ch%#nia a ty w to wierzysz bo „fakt” to „zasada zachowania energii” Na wszystkich filmikach z tą „sensacją”, jakie widziałem nie widać tylnej osi radze zwrócić na to uwagę.
Przecież ta energia nie bierze się z powietrza, tylko z przejeżdżających samochodów (taka nawierzchnia będzie miała większe opory toczenia). Równie dobrze można by przy autostradzie postawić duży generator spalinowy - wyjdzie taniej i zapewne bardziej ekologicznie, bo taki silnik pracowałby w optymalnych warunkach.
Energia w zjawisku piezoelektrycznym powstaje podczas odkształcania kryształu. W tym przypadku będzie to polegało na ściskaniu drogi pod wpływem ciężaru samochodu. Po odkształceniu jednak samochód będzie niżej, niż przed, więc aby pojechać dalej, będzie musiał wyjechać z "dziury", która się stworzyła. Można to porównać do chodzenia po piasku - jest zauważalnie trudniejsze (zużywa więcej energii), niż chodzenie po twardej drodze.
Tak więc nie jest to energia darmowa i będzie nam "podkradać" paliwo.
głupoty gadacie z tym spowolnieniem... zresztą drogi buduje się tak aby miały jak największą przyczepność aby droga hamowania była jak najkrótsza - po to np naprawia się drogę wyjeżdżoną na gładko...
teraz ta energia po prostu zamienia się w ciepło a z tym pizo-czymś-tam ;) może zamieni się po części w energię - niech testują.
Hity
tygodnia
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Komentarze (38)
najlepsze
Póki co każde alternatywne źródło energii będzie tłamszone przez rządy i korporacje. Powód? Pieniądze jakie wnosi do budżetów państw i ilość zatrudnianych osób w tej gałęzi przemysłu energetyki i paliw.
Popatrzcie jak można pozyskiwać energię dzięki magnetycznemu silnikowi Perendeva. Dlaczego nie zastąpi się wszystkich elektrowni czymś
Podobne uwagi mieli inżynierowie na jednym z forów (trafiłem tam goglując za "Perendeva").
Interesuję się tą tematyką, ale jak na razie żadne perpetum mobile, napęd nieinercyjny czy inne "cuda" nie
Przecież ta energia nie bierze się z powietrza, tylko z przejeżdżających samochodów (taka nawierzchnia będzie miała większe opory toczenia). Równie dobrze można by przy autostradzie postawić duży generator spalinowy - wyjdzie taniej i zapewne bardziej ekologicznie, bo taki silnik pracowałby w optymalnych warunkach.
Tak więc nie jest to energia darmowa i będzie nam "podkradać" paliwo.
teraz ta energia po prostu zamienia się w ciepło a z tym pizo-czymś-tam ;) może zamieni się po części w energię - niech testują.