Wystarczy w ZIKiT złożyć wniosek o pozwolenie na przejazd. Droga może nie być dostosowanado ruchu 40t. tirów to fakt ale z drugiej strony musi być zapewnione funkcjonowanie firmy. Pierwsze pozwolenie przyznawane jest na okres próbny, kolejne mogą być na dłuższy termin, przy czym szkody na drodze spowodowane ruchem pojazdów musi pokryć podmiot skłądający wniosek. W tym wypadku chyba najlepiej jest takowy złożyć a w przypadku otrzymania odpowiedzi odmownej prosić o pisemne uzasadnienie
@messern: od zawsze śmieszyło mnie to ze komentarz składający się z 3 wyrazów dostaje 50 plusów a ten na pół strony z dokładną analizą pięć plusów :) Dlaczego tak jest? Ludziom nie chce się tego czytać czy co?
@krupier36: postaw się z drugiej strony, mieszkasz sobie spokojnie, aż nagle jakiś sąsiad idiota, który oczywiście mieszka daleko od tego miejsca, postawnaia otworzyć pod twoim domem skład węgla. Przyjemne? Rusz wyobraźnią! Takie działalności powinny być wcześniej zgłaszane, nie dziwie się ludzią, że zaczeli walczyć, zrobiłbym dokładnie to samo. Jeśli przedsiębiorca taki obrotny to niech otworzy szkółkę leśną, albo przedszkole. W Polsce jest wszystko pomieszane, tereny gdzie ludzie chcą mieć cieszę i
Ciekawe czy radny nie jest w jakiś sposób związany z konkurencją. Moim zdaniem to absurd, żeby móc prowadzić działalność, z której państwo miałoby korzyść(podatki) musi być aż tyle kontroli, biurokracja - dla mnie bezsensu.
Ale tu mamy chyba nie do końca uczciwe działanie przedsiębiorcy, który na działce w dzielnicy mieszkalnej urządził biznes wyjątkowo uciążliwy dla okolicy... Tak przynajmniej można wywnioskować z jego wypowiedzi na początku artykułu ("moja działka, moja sprawa").
I w takiej sytuacji miastu należą się brawa za ukrócenie samowolki.
Komentarze (21)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
I w takiej sytuacji miastu należą się brawa za ukrócenie samowolki.