"Minecraft 2.0" Cytując autora filmiku. Przecież to jest genialne uzupełnienie Google Street View. Koniecznie tryb multi, koniecznie fps, koniecznie free i już nawet z psem nie wyjdę.
@h3lloya: Dokładnie :) Czasem sobie myślę co by tu wymyślić jeszcze by mogli jeśli o gry chodzi, ale to przeszło moje oczekiwania. Zaskakujące jest to że pomysł sam w sobie dość prosty...
Jeśli tylko projekt nie umrze i nie sprzeda się jakiejś korporacji (a może tak być bo potencjał zarobkowy jest w tym projekcie niemały) to chyba przejdę na zasiłek bo nie będę miał czasu do roboty chodzić :D
Też chciałem to dodać. Na mnie ta technologia robi niesamowite wrażenie. Mam plan żeby sobie zapalić, ustawić zachód słońca, polecieć w góry i sie w ten widok wkręcić.
@KaszFanek: stary my wszyscy polatamy ;) naprawdę technologia jutra i sam chętnie kupię jeśli wyjdzie płatna bo naprawdę warto. Widzę w tym oprogramowaniu niesamowity potencjał i nie tylko do rozrywki, komercyjnych zastosowań widzę milion.
Co tam gry. Połączenie tego z wiki, właśnie po to żeby odtworzyć zabudowania aktualnego świata. Ba! Jeszcze do tego timeline, żeby można było się cofnąć np o 100 czy 1000 lat i zobaczyć swoje miasto lub okolicę jak wyglądało wtedy. Historycy byliby zachwyceni. Wyobraźcie sobie odwzorowanie bitew czy oblężeń w 3D w realnym terenie. Architekci czy geodeci również byliby w siódmym niebie, mając takie narzędzie.
@sciana: Geodetom to się raczej nijak nie przyda, bo dane o kształcie terenu od Google są niskiej rozdzielczości, gra generuje bardziej szczegółowy krajobraz algorytmicznie.
@sciana: Hehe. Wszystko w rękach maniaków danej dziedziny :)
Wyobraźcie sobie kolejną sprawę: studiujesz historię. Nie piszesz już pracy licencjackiej... Siedzisz i robisz ją w tym projekcie. Wgrywasz swoje mody, ustawiasz infrastrukturę całą tak jak wtedy było, prezentujesz to w "czasie rzeczywistym" bez większego problemu, tworzysz dzięki temu przy okazji fajny materiał naukowy dla młodszych kolegów/koleżanek. Zbierasz ekipę, zbierasz do kupy powstałe projekty, masz na prawdę porządne narzędzie edukacyjne.
Ja pełną wersję już zakupiłem i czekam na możliwość importowania własnych modeli do gry + sdk do tworzenia modów (w JS). Do tego jeszcze multiplayer i będzie naprawdę ciekawie :)
Może kiedyś powstanie gra, że latamy sobie po kosmosie, a planety są generowane proceduralnie, nie jest to 1, czy 2 miasta jak w np MassEffectach, ale cała planeta, oczywiście nie całkowicie losowa będą tam miasta, albo lokacje stworzone ręcznie (bo inaczej było by nudno). Taki ElderScrolls przyszłości :)
"It can integrate vector data overlays for roads, and land class modifications." - wyobraźcie sobie integrację tego chociażby z OpenStreetMap, gdzie oprócz informacji o drogach można znaleźć mosty, rzeki, budynki i inne obiekty - czyli to czego tu własnie brakuje.
Komentarze (110)
najlepsze
Jeśli Ci się podoba narracja, to nie zawiedzie Cie jakość innych filmików Wonzia. Tutaj masz link do jego kanału na YT > http://www.youtube.com/user/SuchyKanal?feature=g-all-bul
Jeśli tylko projekt nie umrze i nie sprzeda się jakiejś korporacji (a może tak być bo potencjał zarobkowy jest w tym projekcie niemały) to chyba przejdę na zasiłek bo nie będę miał czasu do roboty chodzić :D
Wyobraźcie sobie kolejną sprawę: studiujesz historię. Nie piszesz już pracy licencjackiej... Siedzisz i robisz ją w tym projekcie. Wgrywasz swoje mody, ustawiasz infrastrukturę całą tak jak wtedy było, prezentujesz to w "czasie rzeczywistym" bez większego problemu, tworzysz dzięki temu przy okazji fajny materiał naukowy dla młodszych kolegów/koleżanek. Zbierasz ekipę, zbierasz do kupy powstałe projekty, masz na prawdę porządne narzędzie edukacyjne.
A na
Komentarz usunięty przez moderatora
The minimum requirements are:
Nvidia 8800GT or better, ATI 4850 or better
512MB GPU memory
a 2-core CPU
Recommended:
Nvidia 460GTX or better, ATI 6850 or better
1GB GPU memory
http://imgur.com/a/uzL0J
http://screenshooter.net/8216679/peloawi