Czynnikiem realizmu, którego mi brakuje w większości gier jest to, że zabić jednym strzałem można z dokładnie każdej broni. Coś takiego jak "damage" - to najbardziej durny współczynnik. Strzał z pistoletu w nieopancerzoną część ciała przeciwnika powinien go eliminować i basta. Nawet jeśli przeżyje, nie powinien być już groźny. Nie mówiąc o tym, że strzał w łeb powinien kończyć potyczkę. Jak można do cholery przeżyć strzał w głowę z dziewiątki?!!! Rozumiem, specjalny
@echelon_: Tak tyle, że obok HK417, SCAR-H są HK416, SCAR-L. Dwie różne grupy, pierwsza z amunicja 7.62 którą wykorzystuje się owszem ale jako amunicję wyborową albo maszynową i tą pierwsza funkcję spełnia HK417 i SCAR-H, a pozostałe konstrukcje na 5.56 są karabinkami przeznaczonymi dla zwykłej piechoty.
Więc USA nigdy nie przeszło na 7.62, jak już coś to przeszło na pośredni 5.56 NATO, a 7.62 służyła dalej w takich karabinach jak
Wiesz dlaczego Amerykanie wpadli na pomysł żeby przejść z 5.56 na 7.62? Bo mieli przypadek, że tango dostał na klatę chyba 4 kule i dalej szedł na żołnierzy. Powaliła go piąta. Oczywiście te kule to były NATOwskie.
Bezedura :) Amerykanie nigdy nie przeszli 7.62x51mm i się na to nie zapowiada. Mało tego, to oni byli prekursorem wprowadzenia nowej amunicji pośredniej do użytku i to oni stworzyli na potrzeby M16
@siejaz: po co sie czepiac szczegolow, jak przekazuje ciekawe informacje rabiac jedynie drobne bledy
gdy ktos wykaze ze jest w czyms specjalista to trzeba mu szybko wytknac ze w innej dziedzinie jest patalachem by udowodnic ze wcale taki cool nie jest?
Można mu jakoś wysłać kolejne pytania? A może ktoś z wykopowiczów interesuje się tematem i umie mi odpowiedzieć. Jaka jest skuteczność granatów dymnych i błyskowych(?) na jakiej zasadzie ten błysk obezwładnia przeciwnika?
jakiej zasadzie ten błysk obezwładnia przeciwnika?
@baniol: Co tu jest do tłumaczenia? Dźwięk o dużym poziomie natężenia rzędu 180 decybeli powoduje zaburzenia w płynie wypełniającym błędnik powodując dezorientacje a światło o natężeniu powyżej miliona kandeli powoduje chwilową ślepotę(tak samo jak patrzenie w słońce).
Komentarze (138)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.wykop.pl/link/1146707/moj-komentarz-do-bron-w-grach-a-rzeczywistosc-wywiad/
Więc USA nigdy nie przeszło na 7.62, jak już coś to przeszło na pośredni 5.56 NATO, a 7.62 służyła dalej w takich karabinach jak
Bezedura :) Amerykanie nigdy nie przeszli 7.62x51mm i się na to nie zapowiada. Mało tego, to oni byli prekursorem wprowadzenia nowej amunicji pośredniej do użytku i to oni stworzyli na potrzeby M16
A tak poza tym, to bardzo ciekawy wykop.
a pan faktycznie Jędrek broni palnej :D
gdy ktos wykaze ze jest w czyms specjalista to trzeba mu szybko wytknac ze w innej dziedzinie jest patalachem by udowodnic ze wcale taki cool nie jest?
eh, ludzie
@baniol: Co tu jest do tłumaczenia? Dźwięk o dużym poziomie natężenia rzędu 180 decybeli powoduje zaburzenia w płynie wypełniającym błędnik powodując dezorientacje a światło o natężeniu powyżej miliona kandeli powoduje chwilową ślepotę(tak samo jak patrzenie w słońce).
@baniol: a jak myślisz? błysk oślepia przeciwnika
Przy bezpośrednim trafieniu w taki stolik to fakt jak kartka papieru.
Ale przed rykoszetem może już osłonić. poza tym kiedy jesteś za stolikiem ciężej do Ciebie celować.
Generalnie wole stolik niż brak stolika ;)