@parapet235: teoretycznie nie wyrzucamy broni, jak bierzemy nóż, to ciężar jest ten sam, czyli prędkość nożem jest maksymalną prędkością dla żołnierza, wyciągnięcie broni długiej może jedynie wpływać na ułożenie rąk i korpusu, co powoduje zmniejszenie prędkości z powodu zmiany środka ciężkości i braku swobody ruchów kończyn górnych. Także w czasie biegu i trzymania broni długiej żołnierz jest ostrożniejszy, bo w przypadku upadku można uszkodzić, albo zabrudzić b--ń, przyrządy celownicze, etc.
Sam odpowiedzi świetne, a opowieści o snajperze czy oddziale Rosjan z tarczami fenomenalne. Ale robienie reklamy GR: Future Soldier wkurza, szczególnie, że nie ma nic wspólnego z tym o czym mówi ekspert. W sumie wychodzi na to, że w grach dopuszcza się pewne uproszczenia, żeby zrobić grę przystępniejszą (marzy mi się gra o snajperze, gdzie obserwowalibyśmy miliard tabelek by oddać jeden strzał), czy bardziej dynamiczną (wybuchające samochody, czy chowanie się za pancernym
@BQP: w takiej Red ORchestrze czy Darkest Hour też odchodziły świetne akcje (ale to było multi i najrealistyczniejsze FPSy w branży).
Typu: strzelam do gościa z k43, jego pepesza wypada mu z łap (trafienie w dłoń) mi kończy się amunicja więc szarżuję z kolbą kiedy on próbuje znaleźć b--ń wśród trupów na ziemii, następnie przykładam mu tą kolbą w łeb, podnoszę jego b--ń (ale bez magazynków) i serią kładę 2 wypadających
@BQP: Bo dzisiaj gry robi się pod Multiplayer i to tam wykonuje się ciekawe akcje, do tego dochodzi jeszcze to że strzelasz do prawdziwych graczy, nie botów.
Mnie zawsze irytuje system przładowania w grze, m. in. cs. Gdy masz najbój w zamku i zmieniasz magazynek, to postać po zmianie magazynka przeładowuje b--ń, co jest zbędne, a może nawet zaciełoby b--ń.
Druga sprawa to pojawienie się ognia z lufy. W rzeczywistości taki efekt występuje głównie tylko przy ślepakach. W grach natomiast uparcie wylatuje z lufy ogień przy ostrej amunicji. Rozumiem, że przy ostrych pociskach magnum może pójść ogień, ale nie
@Mariusz_Drugi: W większości współczesnej broni automatycznej po wystrzeleniu ostatniego naboju zamek pozostaje w pozycji tylnej i po zmianie magazynka wystarczy zwolnić zamek. Nie trzeba nic przeładowywać. Tylko prymitywne systemy jak karabinek AK nie mają takiego mechanizmu.
Widzę że się dokształcił i nie opowiada takich bajek jak ostatnio o celownikach termowizyjnych widzących przez ściany, czy że nie można wytłumić strzelby.
Stwierdzam że zawarte w tym filmiku informacje są zgodne z prawdą.
@Lisiu: no można wytłumić strzelbę, ale ogólnie ciężej i mniej skutecznie niż b--ń w rozsądniejszym kalibrze. Swoją drogą ponoć najlepszym sposobem jest użycie baaaardzo długiej lufy, problem niejako rozwiązuje się sam nim pocisk jeszcze ją opuści :)
@thewickerman88: Nie rozumiem o co Wam chodzi, normalny chłopak, nie robi żenady. Niby jaki ma mieć poziom wiedzy? Od wiedzy ma przecież rozmówcę... I co jest nie tak z tymi pytaniami? Może jakieś sugestie...
Komentarze (138)
najlepsze
Typu: strzelam do gościa z k43, jego pepesza wypada mu z łap (trafienie w dłoń) mi kończy się amunicja więc szarżuję z kolbą kiedy on próbuje znaleźć b--ń wśród trupów na ziemii, następnie przykładam mu tą kolbą w łeb, podnoszę jego b--ń (ale bez magazynków) i serią kładę 2 wypadających
Druga sprawa to pojawienie się ognia z lufy. W rzeczywistości taki efekt występuje głównie tylko przy ślepakach. W grach natomiast uparcie wylatuje z lufy ogień przy ostrej amunicji. Rozumiem, że przy ostrych pociskach magnum może pójść ogień, ale nie
Stwierdzam że zawarte w tym filmiku informacje są zgodne z prawdą.
Ale jak mówił że się nie da to faktycznie bzdura.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pistolet_SPP-1
Tu wspomniana rosyjska b--ń do strzelań pod wodą
I
Komentarz usunięty przez moderatora
O ile mi wiadomo to te pytania pochodzą od internautów tak więc do nich należy mieć pretensje.