Twórcy Crysis pokazują jak będą wyglądały gry w 2013 roku
Usprawnienia dotyczą obsługi DirectX 11, renderowania skóry, powierzchni szklanych, odbić światła i wielu detali, które mają duży wpływ na jakość grafiki.
normanburza z- #
- #
- #
- #
- #
- 110
Usprawnienia dotyczą obsługi DirectX 11, renderowania skóry, powierzchni szklanych, odbić światła i wielu detali, które mają duży wpływ na jakość grafiki.
normanburza z
Komentarze (110)
najlepsze
Co nie zmienia faktu, że Crysis był wymiataczem jak na swoje czasy i specjalnie wtedy zmieniłem kartę na 8800GT (najpierw próbowałem 6800GT w SLI - wtopa), aby móc pyknąć. Dzisiaj z taką za wiele by nie podziałał.
http://www.youtube.com/watch?v=EcyOn5P7L0g
"aha to do tego, to do tego, jeszcze milion innych opcji i będę znał podstawy!"
Więc stwierdzam fakt, że nie dasz rady :P
@simperium: Narzędzie jak każde inne. Wiesz gdzie leży problem? Nie, nie w opanowaniu obsługi tego czy innego programu czy nauce podstaw programowania. Tu trzeba trochę samozaparcia, czasu i dążenia do celu. To jest do zrobienia.
Jeżeli chcesz być samodzielnym twórcą musisz być człowiekiem orkiestrą. Chcesz zrobić grę, która zostanie choć zauważona? Ok, masz świetny pomysł, czas, ogromne chęci, opanowane narzędzie i podstawy w języku skryptowym. Programowanie gier nie jest trudne a standardem przemysłowym jest bardzo prosty język LUA. Gdzie więc