Twórcy Crysis pokazują jak będą wyglądały gry w 2013 roku
Usprawnienia dotyczą obsługi DirectX 11, renderowania skóry, powierzchni szklanych, odbić światła i wielu detali, które mają duży wpływ na jakość grafiki.
normanburza z- #
- #
- #
- #
- #
- 110
Usprawnienia dotyczą obsługi DirectX 11, renderowania skóry, powierzchni szklanych, odbić światła i wielu detali, które mają duży wpływ na jakość grafiki.
normanburza z
Komentarze (110)
najlepsze
Zastanówmy się natomiast nad mniej istotnymi ale jednak ważnymi elementami gier 2013 :
- jeszcze więcej funkcji i opcji przesuniętych do DLC (muzyka, animacje, quick save/ quick load)
- nowe DRMy polegające na zainstalowanie ważących 10-20 gb platform czuwających na tym aby nie daj Bohu gracz nie zrobił czegoś pirackiego
(czymkolwiek by to miało być, definicja stanie się jeszcze bardziej rozmyta)
-
Ja widzę jeszcze inny problem - projektowanie grafiki w coraz większej rozdzielczości to coraz więcej pracy dla ludzi. Dobre gry powstawały latami przez tą konieczną pracę ludzi, a teraz będą chyba powstawać przez dekady. No chyba że mówimy o produkcjach z gigantycznym budżetem, których efektem będzie wiadomo co. Technicznie wszystko na maksa, ale żeby jeszcze fajne było, to już nie.
Kiedyś gry miały kopa, bo wymagały mniejszych budżetów. To chyba
Wodospad i strzelanie do szyb. W obu wygląda to niewiele lepiej niż kilka lat temu.
Wole mieć grafikę z np. 2010 ale za to mechanikę , funkcje , FABUŁĘ mieć rozbudowaną i dobrze zrealizowaną. Frostbite może i ładnie wygląda ale pod względem wydajności ssie totalnie. CE jest przede wszystkim "otwartym" silnikiem który można dostosować pod wszystko od FPS'ów po przez symulatory po MMO no i jest chyba lepiej zoptymalizowanym silnikiem od FB.
te hd na youtube to naprawdę wielkie gówno, miałem wrażenie jak bym oglądał filmik w vga...
tutaj pokazane co jeszcze można wycisnąć z cryengine 3.
na mnie większe wrażenie zrobiło wnętrze niż sam statek.
Do dziś wracam do gier typu Rollercoaster 1, Dungeon Keeper 1, Baldur's Gate, Planescape: Torment. A nie miały wybitnej grafiki, bo nie to się liczy w grze - i to producenci gier powinni zrozumieć :)
Najgorsze jest to, że ciągle króluje i będzie już pewnie do końca (moich przynajmniej) dni panował trend W DUPIE Z GRYWALNOŚCIĄ, aby grafa była zajebista. I zrobią takiego świecącego trailera i gra się sprzeda w kilku mln. Chłopki ponarzekają, że poza grafą gra monotonna i nieklimatyczna, do następnego świecącego
@Curry_: No nie płacz, nie płacz. Właśnie się coś zaczyna dziać.
Wasteland 2
Double Fine Adventure
Przykładem jest np. Medal of Honor - gdzie w pierwszej części można było zarywać tygodnie grając sobie bez debilnych filmów i animacji.
Grafa była jaka była, ale grywalność była o niebo lepsza niż
Test kart graficznych Crysis 3