Wpis z mikrobloga

Zarządzanie projektem to ciężka praca. Nawet jeśli jesteś jedynym programistą i na zewnątrz zleciłem tylko grafikę. :D

Raporcik z postępów gry http://www.notefighter.net/

- Logika gry ciut zmieniona. Zamiast 4 ludków jest jeden. Za to wygląda dużo lepiej i ma ładne animacje. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Niedługo jakieś tu wrzucę.

- Skończyłem przepisywać grę, by działa sprawniej. Mimo lepszej grafiki gra waży teraz ponad połowę mniej niż prototyp.

- Nowa grafika częściowo zaimplementowana, z tym co muszę mieć inaczej wygenerowane/wycięte poinformowałem panią grafik ( http://stelari.deviantart.com/ ) i niedługo główna część gry będzie już w pełni śmigać z nową grafiką. Pewnie udostępnię na mirko jakąś bętę przed premierą. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- Pozostaje dodać parę utworów. Na szczęście sprawnie napisałem buildera opartego na mojej koślawej znajomości teorii muzyki, którym mogę teraz w miarę szybko dodawać utwory, jeśli mam do niego nuty.

#gamedev #mattzagranico
JavaDevMatt - Zarządzanie projektem to ciężka praca. Nawet jeśli jesteś jedynym progr...

źródło: comment_mVzLTB9PQazCmfHESvohr0zMuCEUjpSh.jpg

Pobierz
  • 7
@sortris: akurat tutaj sprawa wspolpracy byla ulatwiona, bo mialem prototyp i po prostu chcialem by grafiki z prototypu byly zrobione lepiej. Wiec raczej zostalo "poskladane" niz pociete. ;)

Glownie zaoszczedzilem miejsce na dzwieku: mialem pliki dzwiekowe dla cwiercnut, polnut, calych nut itp. a teraz mam tylko cale nuty, ktore sobie pozniej programowo docinam do rozmiaru, ktory potrzebuje.
@sortris: generalnie na przyszlosc bardzo wazna lekcja: ZAWSZE robic prototyp, zanim zabierze sie na zlecanie grafika. Nie wyobrazam sobie takiej wspolpracy, ze w trakcie zmieniam milion rzeczy (jak to bylo w przypadku prototypu). Tak mialem juz cala mechanike, jakie grafiki/animacje mniej wiecej proporcje itp. i po prostu grafik nowe pliki png do podmiany robi. :)