Wpis z mikrobloga

@sorek: Masz jak się podłączyć - masz łącze diagnostyczne, potrzebujesz tylko laptopa z gniazdem rs232 bo z taką końcówką jest kabel i przejściówki via USB nie działają, do STAGa podłączysz się kablem z allegro.Siusiać może - chłodniczym, hamulcowym, wspomagania, olej z silnika, skrzyni, dyferencjału. Visco to wentylator na sprzęgle mechanicznym, lubi narobić kłopotu, jeśli #!$%@? trasę sprawdź żeby nie było kuku że Ci się przegrzewa, a tego BMW nie lubią ojj
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@cefalotos: nie mam tego kabla niestety, ale ma go mój mechanik i musze tylko wymienić 2 czujniczki co sobie juz zamowilem. Nic nie kapie, wszystko ładnie chodzi - a co z ta visco może byc nie tak? Kręci sie ;) a temperatura sie bardzo ładnie trzyma i bez problemu nawet w upale w mieście nic nie grzeje ;)
  • Odpowiedz
@sorek: Może się przestać kręcić :) Visco odpowiada za prędkość kręcenia się wiatraka. To jest tak jakby sprzęgło w wentylatorze. Poczytaj :) Lubi napsuć nerwów.
  • Odpowiedz
@cefalotos: Z tego co mi mechanicy mówili, to w moim wypadku jest ona ustawiona tak, że zawsze się kręci (tylko że luźno) i nie powinno być problemów ;)
  • Odpowiedz
@sorek: To nie kwestia ustawienia, tylko visco zawsze się powinno kręcić. Jak silnikowi zimno to właśnie sprzęgło nie spina i wentylator kręci się 'siłą woli' sęk w tym że jak będzie mu ciepło żeby sprzęgło spieło i wentylator zaczął zapitalać :)
  • Odpowiedz
@cefalotos: Jeszcze mi się nie zdażyło, by było mu ciepło :D Poza tym, tyo tylko 2 litry.. ten chyba nie ma prawa się tak zagrzać na postoju :P
  • Odpowiedz
@cefalotos: Ale to wtedy ten wiatrak coś daje? ;) Wtedy chyba jest taki przepływ powietrza, że to nie ma prawa się rozgrzać mocniej :P

Btw. jest jakaś możliwość regulacji gazu, by moc przy 180km/h była odrobine wyższa? Czuje, że jest delikatnie mocniejszy na benzynie :(
  • Odpowiedz
@sorek: I tak i nie, lepiej żeby mu dmuchało. Najbardziej ofc. grzeje się w korkach.

Regulacja dawek i czasu wtrysku (czyli mapy) ale wiele na tym nie zwojujesz. Poza tym, przyczyną mogą być: #!$%@? filtry, wtryski czy parownik i już tej mocy tyle nie będzie.
  • Odpowiedz
@cefalotos: Byłem u gazownika i mówił, że wszystko dobrze ustawione jest, jedynie te 2 czujniki (temp. powietrza dolotowego oraz położenia przepustnicy) i powinno grać. Na reszte mówił, że wszystko jest OK - a co do mapy i wtrysku - w jaki sposób można to poprawić? Może zwiększyć ciśnienie (bar)?
  • Odpowiedz
@sorek: Właśnie tym kablem o którym wspominałem. Do zakupu na allegro. Tak można zwiększyć ciśnienie, tylko pytanie czy wtedy wtryski i parownik wydolą produkować tyle podtlenku, i jak odbije się to do zawartości powietrza w cylindrze (czy nie będzie za bogata mieszanka)
  • Odpowiedz