Wpis z mikrobloga

@jamal013: Nie chcę wydawać srogich wyroków, ale na razie odnoszę wrażenie, że przepili 3/4 hajsu ze zbiórki. Story to straszne cliche i dotychczas nie powaliło mnie. Graficznie ta gra jest spóźniona o 10 lat, a gameplay to jedna wielka sieczka. Walka, walka, walka. Jeśli chcę ładnego taktyka, to odpalam sobie Xcoma.... Nigdy jeszcze w życiu nie czepiałem się grafiki, ale ta gra jest po prostu... brzydka. Kompletny brak położenia uwagi na
@Ranven: szkoda, niedługo sam sprawdzę i jak twój komentarz okaże się prawdą to będzie mi smutno, bo czekałem na coś pokroju F2 ;c

Teraz tylko mieć nadzieję, że nie skopią Pillars of Eternity i nowego Torment'a
@jamal013: Wiesz, ja nie miałem wielkich nadziei. Może się mylę i czymś mnie zaskoczy, ale tak jak piszę... ta gra jest po prostu brzydka. Nie oczekuję grafiki a'la Skyrim, ale... kurde. Nawet w 2000 roku prawdopodobnie zwrócono by uwagę na ten problem. Wpakowali się w silnik, którego chyba nie ogarniają, bo nawet Fallout Tactics był ładniejszy. Story mogę przezyć, grafikę mogę przeżyć, ale to, że olali całkowicie detale już nie mogę.
@Ranven: Że grafika jest brzydka, to było wiadomo od pierwszych screenów, ale martwi mnie to co piszesz o fabule i walce. Co konkretnie masz na myśli jeśli o to drugie chodzi? Walka nie jest przyjemna, daje mało możliwości i jest monotonna?
@Kovacs: Hmm, i z każdym pancerzem się zmienia? Rzeczywiście, nie zwróciłem na to uwagi, choć naprawdę trzeba się przyjrzeć.

@Munchhausen: Z 3-4 h?

@Sad_Statue: Walki jest przede wszystkim za dużo. Toczysz je niemal jakbyś grał w Xcoma. Czy monotonna? Trochę tak, ale generalnie chodzi o to, że za każdym razem musisz ustawić cały team (tank z bronią do walki wręcz --> strzelcy --> snajper). I tak co chwilę. Jakiś