Wpis z mikrobloga

Dziś rozpoczęło się głosowanie we Wrocławskim Budżecie Obywatelskim. Zachęcam zatem wszystkich mirasków mieszkających we Wrocławiu do głosowania na rowerowy projekt nr 269.

Ten projekt to:

-10 km infrastruktury rowerowej więcej w najważniejszych miejscach naszego miast;

-połączenie w całość tras rowerowych w centrum, gdzie wszyscy od czasu do czasu bywamy;

-bezpieczeństwo dla wszystkich uczestników ruchu poprzez wydzielenie przestrzeni dla rowerzystów.

Więcej o projekcie: 10kilometrow.pl, Rowerowy Wrocław na Facebooku, event na FB

Tutaj link do formularza do głosowania (nie trzeba nawet wychodzić z domu!) klik, a tutaj lista wszystkich projektów: klik.

Maksymalnie możesz zagłosować na 3 projekty! I nie musisz być być zameldowany we Wrocławiu! Musisz tu tylko mieszkać oraz być pełnoletni!

Pozwolę sobie również zawołać kilku wrocławskich rowerowych mireczków: @yshtarr, @Diabl0, @Bimbermaeister, @gaska, @kozio23, @lubfarmaceute, @Leniwiec1, @aleksander_z, @soaringsing, @czesu, @endrzer, @osob

Głosowanie odbywa się w dniach 15-29 września.

#wroclaw #rower #rowerowywroclaw
Pobierz
źródło: comment_2uaw47oCkfhouhRKjN6b8J7JDAAabxRn.jpg
  • 21
@Golomp: panie, ja kończyłem podstawówkę a nie logikę! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A mówiąc serio to argument z Majką był oczywiście dla jajec. Na projekt nr 269 warto głosować bo to aż 10 km nowych ścieżek w różnych częściach miasta oraz połączenie już istniejących w jedną całość czyli najwięcej ze wszystkich projektów.
@Navrazz: jesli ta mapa ma odzwierciedlac rzeczywiscie to co chcielibyscie zrobic to sorry ale nie zaglosuje na was.

Podstawowa rzecz do ktorej sie czepie, chcecie obok istniejacej scieki rowerowej wytyczyc kontr pas na trzebnickiej?

Gdzie?

Jak tam z powodu jakiegos durnego widzimisie urzednikow, wykluczono juz z ruchu tory tramwajowe. Teraz jest tam miejsce na szerokosc jednego samochodu, a Ty/Wy (?) chcecie to jeszcze ograniczyc. Moimo ze wzdluz starej gazowni tauronu td..
@Navrazz: szkoda, ale jesli informujesz i namawiasz do glosowania wlasnie na ten projekt, to chyba powinienes byc w stanie odpowiedziec/wyjasnic moje watpliwosci. Bo chyba bezmyslnie glosowal nie bedziesz.
@PurpleHaze: jeśli chodzi o Trzebnicką to nie widzę żadnego info o kontrapasie (kontrapas to pas poprowadzony pod prąd drogi jednokierunkowej). Tam ma być ścieżka/droga dla rowerów prowadząca wyłącznie na południe od mostów Trzebnickich do dworca Nadodrze. Poza tym rowerzysta ma obowiązek korzystać z Drogi Dla Rowerów jeżeli jest ona wyznaczona dla kierunku w którym się porusza. Ta ścieżka przy Trzebnickiej nie jest wyznaczona dla ruchu w kierunku południowym. Nie wiem do
@Navrazz:

Ulica trzebnicka -> http://goo.gl/maps/hysTX

Naprawde jest sens wydzielania 3 (sic!) pasa na tej waskiej jezdni tylko dla rowerow?

Zwlaszcza ze po lewej stronie jest sciezka rowerowa ktora z powodzeniem moze obsluzyc ruch rowerow w obu kierunkach?

Tylko nie pisz plz ze ogranicza/zniosa wydzielony pas dla MPK, bo on powstal jakies 2 lata temu i jest nie do ruszenia.

I Twoj ostatni akapit, gdzie chcesz tu wyznaczyc pas dla rowerow zeby
@PurpleHaze:

Ulica Trzebnicka -> nikt nie powiedział że miejsce dla rowerów to akurat ma być pas na jezdni. Można wyznaczyć wąską, jednokierunkową ścieżkę dla rowerzystów obok chodnika.

Ulica Białoskórnicza -> znów, kto powiedział że akurat na jezdni mają być wyznaczone pasy? Może wiązać się to z przebudową tego odcinka a nie głupie wyznaczanie linii na jezdni.

Uwierz mi, nie jestem cyklistą-faszystą. Ale uważam też że można poprawić bezpieczeństwo i wygodę rowerzystów