Wpis z mikrobloga

@Wextor: Dobra sam sobie odpowiadam :D Ale skrypt działa dobrze jeżeli wszystkie obiekty są dodane ale jeżeli dodaje inny obiekt który na szukać kamery podczas gry to już sie to sypie.
@blisher: No otagowana jest, bo cały czas tera tego multi robie już co tam wcześniej wrzuciłem link i jest taka sprawa że jak dołączam do serwa to chciałem żeby główna kamera podążała za graczem a skrypt mi szuka kamery jako komponent gracza, nie moge tego ogarnac.
@Quzin: to mi nic nie da bo ja musze w innym skrypcie dostać do niej dostęp więc musze wyszukać ją GameObject.Find, mógłbym też dać public Camera camera; i ją w inspektorze dodać ręcznie ale ona musi się wyszukać dopiero po dołączeniu do serwera
@blisher: No więc mam skrypt do sterowania stateczkiem który potrzebuje kamery żeby określić pozycje kursora i tak obracać statek i ten skrypt jest przypisany do statku i on zamiast szukać głównej kamery to szuka kamery jako komponentu statku