Wpis z mikrobloga

@wielooczek: są lepsze bo programiści na iOS mają lepsze narzędzia. Smutna prawda, ale Apple na polu graficznym udostępnia świetne frameworki. Dodatkowo łączenie C++ z Objective-C jest proste i bardzo szybko portują gry. Androidowe NDK jest trudniejsze w obsłudze.
@Meriu: I dla jednej gry chcesz kupować Iphona4? Szczerze mówiąc rozważył bym za i przeciw raczej samego telefonu i systemu, ilości darmowych aplikacji, jak łatwo wgrać muzykę, filmy czy też samemu pozmieniać wygląd - niż nastawiał bym się, o tu jest kilka gier więcej. Kup coś, co testowałeś i sobie śmiało potem powiesz - to jest to :)
@wielooczek: @adios: developerskie narzedzia Androidowe sie szybko rozwijaja - nie patrz na to - za moment bedzie wiecej fajnych frameworkow i narzedzi. Kwestia czaslu, choc to nie jest tylko wina devow ze im sie nie chce etc. Jesli klienci androidowi czesciej nie placa a kradna a iosowi odwrotnie, to biznesowa logika podpowiada zeby bardziej sie starac dla tych drugich...
@Wapniak: Mam iPoda touch 4G i serio nie trzeba wielkiego wysiłku by znaleźć masę dobrych gier niedostępnych na Androida, na szybko przypominam sobie np. Swordigo (grafika średnia, ale za to bardzo grywalna), czy The Quest Gold- cRPG z widokiem z pierwszej osoby, gatunek praktycznie nieistniejący na Androidzie. Albo The World Ends With You- jedna z najlepszych gier z Nintendo DS w oprawie HD- cudo.

@Meriu: The Walking Dead jest niegrywalne