@egocentryk: Zastanawiałem się nad tym, tylko po co tworzyć coś co już zostało stworzone? :)
@fotexxx: miałeś z impact'em styczność, czy tylko słyszałeś? :) Bo szukam osób, które mogą się podzielić jak na prawdę jest. Bo jak przeglądam każdy game engine, to już sam nie wiem co lepsze ^^
@egocentryk: No wolałbym też poruszać się po swoim kodzie i wiedzieć od razu wszystko gdzie co leży :> Ale czasami trzeba pójść na kompromis. Jak właśnie ktoś mi poleci jakiś właśnie dobry silnik to nie będę pisać od początku. :x
@Vandzior: możesz też skorzystać z LibGDX, on generuje kod WebGL http://infunity.pl/online/tothemoon/ . Biblioteka jest open source więc jak coś nie działa jak chcesz to zawsze można podłubać. Przy okazji gry będą działać na PC, Android, iOS. ;)
@foke: Lubię pisać jakieś większe projekty :x ale też nie lubię marnować czasu, dlatego szukam. Lecz w ostateczności napisałbym jakiś silnik, gdyby żaden nie odpowiadał ;x
@Vandzior @egocentryk: Czysty JS, wiecej nauki, ale brak ograniczen. Silniki sa na te chwile brzydkie, bo pisane przez osoby z kiepskimi grami w portfolio. Ludzie robiacy dobre gry nie maja czasu sie bawic w silniki i utrzymywanie community wokol nich :)
Ps: rob gre a silnik sam ci wyjdzie, nie marnuj czasu na rozwiazywanie nieistniejacych problemow
@rezoner: właśnie sobie przeglądam co tam masz ciekawego. Takie pytanie prosto z b---y, http://rezoner.net/labs/potatolagoon/ ile tworzyłeś tą gierkę? (najlepiej liczmy czas z grafą i bez grafy x) )
#gamedev #programowanie #html5 #javascript
Do tego polskiej produkcji :D
@fotexxx: miałeś z impact'em styczność, czy tylko słyszałeś? :) Bo szukam osób, które mogą się podzielić jak na prawdę jest. Bo jak przeglądam każdy game engine, to już sam nie wiem co lepsze ^^
Komentarz usunięty przez autora
Ps: rob gre a silnik sam ci wyjdzie, nie marnuj czasu na rozwiazywanie nieistniejacych problemow