Wpis z mikrobloga

@egocentryk: Zastanawiałem się nad tym, tylko po co tworzyć coś co już zostało stworzone? :)

@fotexxx: miałeś z impact'em styczność, czy tylko słyszałeś? :) Bo szukam osób, które mogą się podzielić jak na prawdę jest. Bo jak przeglądam każdy game engine, to już sam nie wiem co lepsze ^^
  • Odpowiedz
@egocentryk: No wolałbym też poruszać się po swoim kodzie i wiedzieć od razu wszystko gdzie co leży :> Ale czasami trzeba pójść na kompromis. Jak właśnie ktoś mi poleci jakiś właśnie dobry silnik to nie będę pisać od początku. :x
  • Odpowiedz
@foke: Lubię pisać jakieś większe projekty :x ale też nie lubię marnować czasu, dlatego szukam. Lecz w ostateczności napisałbym jakiś silnik, gdyby żaden nie odpowiadał ;x
  • Odpowiedz
@Vandzior @egocentryk: Czysty JS, wiecej nauki, ale brak ograniczen. Silniki sa na te chwile brzydkie, bo pisane przez osoby z kiepskimi grami w portfolio. Ludzie robiacy dobre gry nie maja czasu sie bawic w silniki i utrzymywanie community wokol nich :)

Ps: rob gre a silnik sam ci wyjdzie, nie marnuj czasu na rozwiazywanie nieistniejacych problemow
  • Odpowiedz