Wpis z mikrobloga

@gentelman: Regulacja napięcia linki i siły hamowania, to są dwie różne rzeczy. Regulacja siły hamowania zmienia dźwignię a co za tym idzie ilość linki jaką szczęka ciągnie. Im mniej linki ciągnie przy tym samym ruchu dźwigni tym większa siła hamowania. U mnie mam klamki XTR i też Vki. I w nich jest jeszcze ciut inaczej. Klamka na początku ciągnie standardową ilość linki a potem prztyczek przeskakuje i ciągnie mniej linki zwiększając
  • Odpowiedz
@AnsuzSowilo: rozumiem, no ja siłe hamowania załatwiam poprzez naciągnięcie linki przy szczękach, do tego regulacja śrubek aby klocki równomiernie dociskały, w pewnym momencie jedna ze śrubek przestała reagować i w ten sposób muszę zakupić nowe szczęki, dodam tylko że mam szczęki marki saccon czy siakoś tak
  • Odpowiedz
@gentelman: Nie zmieniasz siły hamowania w żaden sposób przy tych klamkach. Regulacja hamulców to jeszcze inna sprawa :D Saccon to paździerz i prawidłowo, że je wymieniasz. A wracając do klamek - napisałem tylko, że fajnie by było mieć a nie, że jest to koniecznie czy niezbędne.
  • Odpowiedz