Wpis z mikrobloga

Siema mirki - szykuje się do wyjazdu za granicę aby móc zwyczajnie zarobić na rodzinę (nie jestem informatykiem z 10k miesięcznie QQ). Czy ktoś z was ma może jakieś informacje, rady (oprócz zabrania jabłek) od czego zacząć? Mam kursy sprawacza i sporo doświadczenia (ponad 3 lata) czy to konstrukcje na wysokości czy rury ciśnieniowe.

Wołam @SUQ-MADIQ

#pracaspawaczamnieprzeistacza #spawanie #spawajzwykopem #pracbaza #spawalnictwo #emigorwalem
  • 14
Wiesz - tylko szukam jeszcze jakiś rad mirków którzy wyjechali lub wiedzą od czego zacząć i jak to wszystko ogarnąć. Czasami jest tak jak sugerujesz - wysłać CV i książeczkę mailem a czasami warto by było zabezpieczyć się przed wdepnięciem w maliny.
@Kochanek: Panie spawacz a mógłbyś Ty opowiedzieć jak wygląda branża spawalnicza? Ile trzeba wydać na jakieś sensowne uprawnienia. Czy jak ktoś jest zielony to powinien szukać miejsca mimo 27 lat? Szukam jakiegoś fachu więc pytam. Jak z robotą i kasą?
U mnie w regionie zaczął się dosyć nieciekawy okres (zwolnienia w regionie i wstrzymanie zatrudnienia) więc rozpoczynam misję emigracja jako pierwszy. Posiadam trzy metody 311, 111, 135 oraz tak jak wspomniałem doświadczenie. Aby nie wygasły mi papiery i abym nie marnował czasu tutaj za śmieszne pieniądze to planuję wyjechać. Jeżeli masz w regionie gdzie pracować jako spawacz albo planujesz później się ulotnić to osobiście polecam :)

"Stawki spawaczy w Norwegii zaczynają się
Zależy ile masz odłożone - to jak inwestycja. Według mnie jedna z bardziej udanych w życiu. Jednak wygodniej jest na fiszce mieć 3000pln zamiast 800pln. Poświęcasz czas i trochę grosza (nie wiem po ile są kursy) a jak złapiesz bakcyla (tak jak ja) to za fajne pieniądze spędzasz miło czas :) Ja kursy robiłem w szkole podczas roku szkolnego parę lat temu.