Wpis z mikrobloga

Cześć! ;) Trenuję już od kilku miesięcy, chciałbym, żebyście rzucili okiem na mój plan treningowy, przedstawione ponizej fbw chcialbym wykonywac 3 razy w tygodniu, w dni pomiędzy treningami na silowni planuję trenować brzuch, raz w tygodniu chciałbym zrobić interwały. Rzuca się w oczy brak ćwiczeń na drążku, troche przykra sprawa ale ściany w moim mieszkaniu są wręcz kartonowe i drążek rozporowy spowodował że tynk zaczął z nich odpadać ;)

Moim głównym celem jest wzmocnienie się przed rozpoczęciem splitu, pewnie zaczne ćwiczyć tym systemem od stycznia, w nowym mieszkaniu z drążkiem nie powinno być już problemów :)

A

nogi przysiady ze sztangą

plecy martwy ciąg

klatka rozpiętki ławka skośna

barki unoszenie sztangielek bokiem

triceps wyciskanie francuskie

biceps uginanie ramion ze sztangielkami

B

plecy podciąganie sztangielki

klatka wyciskanie ławka skos

barki unoszenie sztangi przed sobą

nogi wykroki ze sztangielkami

triceps wyciskanie sztangielek zza glowy

biceps modlitewnik

C

plecy podciąganie sztangi w opadzie

klatka wyciskanie ławka pozioma

barki wyciskanie sztangi nad głowę

nogi uginanie nóg w leżeniu

triceps sztanga: wąski uchwyt

biceps uginanie ramion ze sztangą

#silownia #mikrokoksy
  • 10
@Rizzo:

A

Zaczyna się prawilnie, ale odradzam łącznie MC i przysiadu na jednym treningu

Rozpiętki zastąp wyciskaniem hantli na skosie

B

plecy podciąganie sztangielki


Co to?

barki unoszenie sztangi przed sobą


Nie potrzebnie męczysz przedni akton barków i tak będzie się rozwijał, a jeszcze przetrenuejsz.

C - jest OK

Poz tym dużo ćwiczeń na ramiona. Może Ci to nie zaszkodzi, ale też nie jest potrzebne. Dodaj ramiona tylko raz w tygodniu
@DamianParol: to podciąganie sztangielki, to raczej wiosłowanie, tutaj link https://www.youtube.com/watch?v=zTEXQ4WH7oY