Wpis z mikrobloga

#seo się kłania, ale Google coraz bardziej patrzy na content strony więc bez wrzucania jakościowej treści, optymalizacji head'a itd. będzie ciężko się wybić. Możesz spróbować dodawać do jakichś katalogów, ale jak przegniesz to możesz dostać filtra.
  • Odpowiedz
@leworwel: to, że treść musi być przygotowana tak, aby algorytm uznał, że Twoja strona faktycznie dotyczy danego tematu. Najpierw optymalizujesz stronę, a później zaczynasz działania zewnętrzne.
  • Odpowiedz
@leworwel: najlepiej jakichś tematycznie powiązanych z Twoją stroną. Możesz też zrobić parę zapleczy postawionych na wordpressie i na nich dodawać linki do swojej strony, ale tam musisz mieć ładnie zrobiony content. Może zainteresuj się jakimś pakietem seo u jakiejś firmy co się tym zajmuje na co dzień. Jak nieumiejętnie będziesz dodawać linki lub wykonywać inne akcje to możesz bardziej zaszkodzić niż sobie pomóc. Jak dostaniesz filtra na domenę to zdjąć taki
  • Odpowiedz
@leworwel: Jako specjalista od pozycjonowania, a dokładniej od optymalizacji stron pod seo (nie linkowałem zbytnio tylko dbałem o jakość stron) moja rada brzmi następująco:

Content is king

Więcej treści na stronie, wartościowych i unikalnych treści z przemyconymi tu i ówdzie frazami które chciałbyś widzieć w Google. Tyle możesz robić od siebie. Resztę to zostaw firmom pozycjonującym bo dziś to zabawa w pozycjonowanie już nie jest tak łatwa jak 3-4 lata temu.
  • Odpowiedz
darmowe, popularne i sprawdzone, prawdopodobnie najlepsze.

logujesz się do wordpressa, wchodzisz do Wtyczki -> dodaj nową i wpisujesz nazwy
  • Odpowiedz
@leworwel: To zależy. W większości jednak przypadków drobna korekta jest potrzeba na stronie. Nie słuchaj ludzi co piszą, że Content is King. Wszystko zależy od specyfiki Twojej działalności. Treść jest ważna, ale co w przypadku, gdy mamy wizytówkę firmową? Z takim podejściem to możesz czekać i czekać bez efektu. Na dzień dzisiejszy linki prowadzące do Twojej strony mogą Ci podnieść pozycje w indeksie. Całą jednak sztuką jest pozyskanie ich w jak
  • Odpowiedz