Wpis z mikrobloga

Na fali futbolowego szaleństwa zacząłem się zastanawiać, jak wyglądałyby mecze piłki nożnej, gdyby tym sportem rządzili ludzie, którzy na co dzień mają decydujący głos w naszej ukochanej Formule 1. Poniżej kilka pomysłów, które na szybko wpadły mi do głowy – możecie zgadywać, na których przepisach się opierałem… Jeśli macie inne sugestie, to zapraszam do komentowania poniżej :-)


● Bramki strzelone w ostatnich dziesięciu minutach meczu liczą się podwójnie.


● Jeśli przed meczem pada deszcz, gra rozpoczyna się od biegu w rządku za sędzią wokół boiska.


● Jeśli potrzebna jest interwencja lekarzy/masażystów, pozostali zawodnicy wykonują procedurę z punktu powyżej, truchtając za sędzią wokół boiska.


● W trakcie meczu każdy zawodnik musi co najmniej jeden raz zmienić buty.


● Czas wiązania sznurówek nie może być krótszy niż 10 sekund. Jeśli zawodnik niedokładnie zawiąże sznurówki, musi zapłacić karę – co najmniej 10 000 euro.


● W ciągu całego meczu zawodnik nie może wykonać więcej niż 6325 kroków. W żadnym momencie nie może wykonać więcej niż trzy i pół kroku na sekundę.


● Oficjalne wyniki meczu ogłaszane są po pięciu godzinach, bo np. w drugiej minucie jeden z graczy wybiegł poza białą linię, wyprzedzając rywala.


● Zawodnik z piłką może tylko raz zmienić kierunek biegu.


● Przed sezonem można rozegrać maksymalnie trzy mecze towarzyskie, w każdym z nich można skorzystać tylko z połowy zawodników. W trakcie sezonu można trenować tylko w hali albo na PlayStation.

http://sokolimokiem.com/futbol-na-wyscigowa-modle/

#f1 #rozmysleniazdupy #pilkanozna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 8
● Jeśli przed meczem pada deszcz, gra rozpoczyna się od biegu w rządku za sędzią wokół boiska.


● Zawodnik z piłką może tylko raz zmienić kierunek biegu.


● W trakcie meczu każdy zawodnik musi co najmniej jeden raz zmienić buty.

@Czukwe_Bukwe_Ambalabamba: padłem :D Powinno być coś jeszcze z oponami, np. zawodnicy muszą używać tych samych butów co w drugim treningu :D
@Mruvek: Pojazd wyprzedzany podczas obrony swojej pozycji może tyko raz zmienić tor jazdy. Np. przy dohamowaniu do zakrętu ktoś chce wyprzedzić po wewnętrznej, możesz też zjechać do wewnętrznej (oczywiście z zachowaniem odległości, żeby uniknąć zderzenia), ale musisz już tu pozostać. Pojazd wyprzedzający może dalej próbować wyprzedzić np. po zewnętrznej.