siema, mam problem z siecią play. Co dwa dni zżera mi z konta 5zł, sprawdziłem na necie i jest napisane, że to internet "Transfer danych w strefie taniego internetu w Play", tylko że ja używam wifi z domowej sieci, mam motorole moto g i z tego co przejrzałem, to nie mam włączonego żadnego innego neta tam (albo nie wiem gdzie szukać). Na strone play24 tak samo nie mam włączonego żadnego pakietu, a jednak hajs zżera. Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje czy od razu dzwonić do tych pajaców?
@gajowy_marucha: ty teraz jak o tym pomyśle, to może tak być. Jak wychodze z chaty, to zamiast tej ikonki od wifi, mam jakieś kółko z chujwieczym. Ale jeżeli tak jest, to nie wiem gdzie to wyłączyć w tej komórce, transmisja komórkowa jest cały czas wyłączona, jak byłem wczoraj w sklepie play, to laska sprawdzała telefon, to też nic nie mówiła, że mam coś za dużo włączone.
@Tukan29: nie znam sie na moto, ale takie cos wygoglalem
Jeśli chodzi o dostęp do internetu przez sieć komórkową to możesz kliknąć kafelek z nazwą sieci (2. w drugim rzędzie) po zsunięciu paska z góry dwoma palcami i kliknąć "Transmisja komórkowa" lub wejść w ustawienia a następnie "użycie danych". Jeśli chodzi o Wi-fi to podobnie.
@gajowy_marucha: tak samo mam wyłączone, może tak się dzieje, bo miałem włączoną autosynchronizacje danych w tamtym menu użycie danych? Pewnie do nich zadzwonię, bo tę opcję miałem cały czas włączoną, a dopiero niedawno hajs zaczął mi znikać.
Kupilem chate po starej babci i ciągle przychodzi do mnie czarny kot, różowa mówi abym przeganiał bo będzie szczać w ogrodzie, a mi go trochę szkoda jednak.
#play #pomocy #pytanie #cosiestalozesiezesralo