Wpis z mikrobloga

siema, mam problem z siecią play. Co dwa dni zżera mi z konta 5zł, sprawdziłem na necie i jest napisane, że to internet "Transfer danych w strefie taniego internetu w Play", tylko że ja używam wifi z domowej sieci, mam motorole moto g i z tego co przejrzałem, to nie mam włączonego żadnego innego neta tam (albo nie wiem gdzie szukać). Na strone play24 tak samo nie mam włączonego żadnego pakietu, a jednak hajs zżera. Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje czy od razu dzwonić do tych pajaców?

#play #pomocy #pytanie #cosiestalozesiezesralo
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gajowy_marucha: ty teraz jak o tym pomyśle, to może tak być. Jak wychodze z chaty, to zamiast tej ikonki od wifi, mam jakieś kółko z chujwieczym. Ale jeżeli tak jest, to nie wiem gdzie to wyłączyć w tej komórce, transmisja komórkowa jest cały czas wyłączona, jak byłem wczoraj w sklepie play, to laska sprawdzała telefon, to też nic nie mówiła, że mam coś za dużo włączone.
  • Odpowiedz
@Tukan29: nie znam sie na moto, ale takie cos wygoglalem

Jeśli chodzi o dostęp do internetu przez sieć komórkową to możesz kliknąć kafelek z nazwą sieci (2. w drugim rzędzie) po zsunięciu paska z góry dwoma palcami i kliknąć "Transmisja komórkowa" lub wejść w ustawienia a następnie "użycie danych". Jeśli chodzi o Wi-fi to podobnie.
  • Odpowiedz
@gajowy_marucha: tak samo mam wyłączone, może tak się dzieje, bo miałem włączoną autosynchronizacje danych w tamtym menu użycie danych? Pewnie do nich zadzwonię, bo tę opcję miałem cały czas włączoną, a dopiero niedawno hajs zaczął mi znikać.
  • Odpowiedz