Wpis z mikrobloga

przy okazji... o strzale z takiego karabinu słyszeli by trzy wioski dalej


@NoMoRe: też mnie to zdziwiło - gość ginie, strzał słychać na całą Afrykę, a reszta przeciwników siedzi jakby nic się nie stało ( ͡° ʖ̯ ͡°) W innych grach w tej sytuacji wypada horda przeciwników ze wszystkich stron :D
  • Odpowiedz
@Zioman: niby tak;) ale te gry tworzą takie łatwe teraz.. Sam obejrzyj swój filmik. Strzelasz na wieży ze snipery, przeciwnicy są otagowani, każdy pojedyńczo, masz wskaźnik gdzie opadnie pocisk (to pewnie można wyłączyć, ale no i tak to w ogóle jest).

Dla przykładu podam serie Commandos Behind Enemy Lines.

  • Odpowiedz
@NoMoRe: a ja dodam, że gram na 2gim poziomie z pięciu. I dodatkowo można zrobić sobie swój poziom trudności, wybierając co ma być trudniej, co łatwiej. Czerwony romb jest tylko na pierwszych dwóch.

  • Odpowiedz
@Zioman: no Commandosi to klasyk, k------o trudny klasyk;)

No to dobrze wiedzieć, chociaż tyle. Ale wiadomo, problem tych ułatwień nie tyczy się tylko tej gry. Kiedyś to się zastanawiało czy brać normall czy hard. Teraz szuka się po intenetach tweak'ów które chowają część UI. Przykładowo, w Far Cry 3 przestałem grać bo mnie wkurzało, że wszystko jest pokazane na minimapie, WSZYSTKO.
  • Odpowiedz
@NoMoRe: tutaj akurat w pierwszej misji ludków na minimapie widziałem, a w drugiej nie - dopóki ich nie ztagowałem.

Ale rozumiem Twoje żale - większość gier dostaje sporo ułatwień, które "zabijają" część gameplay'u, który powinien tam być.
  • Odpowiedz