Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki, obiecałem rodzicielce, że kupię jej jakiegoś e-papierosa, żeby odpuściła sobie już fajki (względu zdrowotne). Ja sam nigdy nie paliłem, nie znam się na tym sprzęcie i potrzebuję porady co kupić - ważne żeby było to względnie łatwe w obsłudze, żeby sobie mamełe poradziła.

Potrzebuję info na co zwracać podczas wyboru, jakie liquidy kupić, jak jest z baterią itp.

Dobrze byłoby, żebym mógł wybrany model kupić jutro w #krakow'ie osobiście - zakupy online odpadają (no chyba, że jest odbiór osobisty w Krakowie).

Ktoś poleci sklep z dobrymi cenami?


#kiciochpyta #wykopsmokersclub #epapieros #epapierosy
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@loozaque: volish jest o tyle dobry, że ma najdłuższą gwarancję na batkę i jak się coś stanie to możesz iść do dowolnego sklepu i wymienią od ręki. Ja e-kopcę od ponad 3 lat, od 2,5 roku batki volisha, chociaż systemy zmieniam jak rękawiczki.

Z parowników mi siadły najbardziej: evod i volimizer
  • Odpowiedz
@messern: to fajkę można złożyć z różnych "systemów"? bateria volish, parowniki volimizer?

W ogóle to jak jest z samym "sercem" efajek - to zawsze jest jakaś grzałka, która rozgrzewa liquid czy są inne rozwiązania?

BTW, co to ten parownik? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@loozaque: tak, uniwersalnym gwintem jest 510, większosć baterii i parowników to posiada. Ostatnio byłem zachwycony nową baterią joytecha z regulowanym napięciem ale inny gwint i jeden dedykowany parownik zdecydowały, że się rozmyśliłem.

Cały sstem to bateria+parownik [kartomizer, tank, clearomizer, etc...] Najpopularniejsze i chyba najlepsze są clearomizery, zasada działania tak jak pisałeś grzałka [wymienna], która nagrzewa liquid :)
  • Odpowiedz
@loozaque: czemu zakupy online odpadają? ja swojego kupiłam na vapman.eu, a w zamian za opóźnienie w przesyłce dostałam darmowy liquid.