@dzidek_nowak: masz absolutną rację, że stare typy ciężarówek, ze starymi silnikami i bez elektroniki są łatwiejsze do naprawy przez kowala i ich zastosowanie na polu walki ma swoje zalety.
Ale, tak, @Grzesiok też ma rację, że rosyjski przemysł nie potrafi samodzielnie wyprodukować nowoczesnych ciężarówek (aut generalnie) bez kluczowych komponentów z Zachodu.
@Nieszkodnik: na jakim polu walki? W jakim terenie? Przecież ja pisałem o cywilnym sprzęcie którego Ruscy nie są w stanie dowieźć a wmawiają bajki o potędze sprzętu militarnego ( ͡°͜ʖ͡°)
KamAZ 65115 wrócił do sprzedaży i wygląda z zewnątrz jak konstrukcja z lat 90. ubiegłego stulecia. Nowy wariant bazuje na starej generacji K3 z powodu braku niezbędnych komponentów. Zabrakło foteli pneumatycznych z regulacją, podświetlenia
@Grzesiok masz problem z rozumieniem tekstu czytanego. Wojskowe jak wojskowe a co z użytkowymi czy też terenowymi? @Nieszkodnik na rajdach terenowych nie ma miejsca na obecne nowe ciężarówki bo zwyczajnie one po chwili by uległy awarii.
Ten wszędzie tą mordę zdziwioną wkleja, żeby przypadkiem widzowie nie zapomnieli jak wygląda xD Normalnie mi przypomina atora z tymi nagłówkami i miniaturkami
@dzidek_nowak: masz absolutną rację, że stare typy ciężarówek, ze starymi silnikami i bez elektroniki są łatwiejsze do naprawy przez kowala i ich zastosowanie na polu walki ma swoje zalety.
Ale, tak, @Grzesiok też ma rację, że rosyjski przemysł nie potrafi samodzielnie wyprodukować nowoczesnych ciężarówek (aut generalnie) bez kluczowych komponentów z Zachodu.
Wojskowe jak wojskowe a co z użytkowymi czy też terenowymi?
@Nieszkodnik na rajdach terenowych nie ma miejsca na obecne nowe ciężarówki bo zwyczajnie one po chwili by uległy awarii.