Wpis z mikrobloga

@SendMeAnAngel: zależy co chcesz robić, w jakim silniku, czy pcvr, czy na konsole czy może standalone itd. Ja prywatnie używam q3 ale dużo lepiej tworzy mi się na htc vive, jest zdecydowanie wygodniej. Q3 musisz pamiętać o ładowaniu, albo mieć jakąś stacje bazowa na której się będzie ładować, w przerwach między tworzeniem a testowaniem zdąży się wylaczyc itd. Do tego LCD więc jak chcesz robić coś mrocznego to będzie wyglądać
  • Odpowiedz
@SendMeAnAngel: U mnie nauczenie się do tego stopnia, że jestem w stanie ogarnąć coś sam zajęło około 8-9 miesięcy.
Ja zacząłem z blueprintami od Unreal 5

Na początku pisałem grę z rzutu izometrycznego a potem pod VR właśnie (gdzieś na tagu vr są nawet filmiki 2)
Ogólnie programowanie w VR nie różni się wiele od tego w programowaniu 3D gier.
  • Odpowiedz