Wpis z mikrobloga

@mattcabb: Zaręczam ci, że ten materiał to jest program rozrywkowy, a nie recenzja techniczna.

Wiele razy było powtarzane - jak się chce zrobić sensację, to się wyłączy kontrolę trakcji, wciśnie pedał do końca, i jeszcze "przekręci" kierownicą za mocno - to taki efekt musi być. Kto realnie jeździł tym autem, to wie że takich rzeczy się nie robi, i to auto daje radę w szybkich zakrętach naprawdę dobrze, wręcz dużo lepiej
@hrumque: znam założenia TopGear i wiem, że trzeba na wszystko patrzeć pół żartem pół serio. Nie zmienia to jednak faktu, że jeździłem Vectrą C i sam sobie wyrobiłem opinię o tym samochodzie, która całkiem przypadkowo zbiega się z tą z TG. Pomijając nadsterowność (której raczej się nie doświadcza przy codziennym januszowaniu do sklepu i kościoła), to samochód jest wykonany tanio na tle konkurencji w swojej klasie oraz w swoim zakresie cenowym.
@mattcabb: Akurat ja swoją vectrę dopiero co sprzedałem, ale też pewne doświadczenia mam

Do tego niektóre rozwiązania w nim są po prostu idiotyczne (jak na przykład posługiwanie się kierunkowskazami


No trzeba się do tego "analogowego" drążka przyzwyczaić, gdzie jest "3 mignięcia" a gdzie - miganie ciągłe aż do wyłączenia, oraz tego, że wyłącza się miganie - włączając jeszcze raz w tą samą stronę. Ale to nic nietypowego - większość konkurencji ma