Wpis z mikrobloga

#nieruchomosci Ostatnio pojawiają się jakieś pomysły na to, że to gminy czy tam miasta powinny zająć się budownictwem.

Przypomnę sytuację z Kielc, gdzie jakiś czas temu oddano do użytku mieszkania socjalne, które były droższe o 20% niż na rynku pierwotnym źródło ale przy tym wyglądały źle już w momencie oddania ich do użytku

Tu można zobaczyć więcej zdjęć tej wspaniałej inwestycji.

#kielce
MG78 - #nieruchomosci Ostatnio pojawiają się jakieś pomysły na to, że to gminy czy ta...

źródło: 5f3284b6e66e6_o_xlarge

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MG78: mnie to #!$%@? - jestem inżynierem budownictwa i właśnie niskie bloki mieszkaniowe, domki takie jak na zdjęciu, szeregowce - to jest #!$%@? najbardziej banalny temat do budowy, tam musiało być naprawdę coś nie tak ( ͡° ͜ʖ ͡°) że te poczwarki ze zdjęcia wyszły drożej niż budownictwo z rynku pierwotnego XD
  • Odpowiedz
Przypomnę sytuację z Kielc, gdzie jakiś czas temu oddano do użytku mieszkania socjalne, które były droższe o 20% niż na rynku pierwotnym źródło


@MG78: tylko, że ta inwestycja w mieszkania socjalne to już jest razem z chociażby świetlicą dla mieszkańców, a same mieszkania nie są w stanie deweloperskim tylko już wykończone mają nawet zrobioną kuchnie (pomijam jak ona wyglada ale coś tam jest i to też kosztuje) więc naturalnym jest
  • Odpowiedz
@MG78: słabo to wygląda. Czemu nie iść po najmniejszej linii oporu i wykorzystać jakieś gotowe , sprawdzone projekty ? Czemu w ogóle nie rozpisać po prostu przetargów na gotowe proste projekty ? Developerzy, którzy się obrażą za brak BK0% mogliby je budować.
  • Odpowiedz
@MG78: wygląda to jak jakieś miejsce tworzenia depresji. xD
Nie no racja, wyszło to jak gówno, ale skoro można tworzyć ładne mosty i kładki za 100 mln, to myślę, że można też powołać jakąś rade i wybudować sensowną mieszkaniówkę. No nie ma tu czarów.
  • Odpowiedz
  • 0