Aktywne Wpisy
Ukradziono mi rower o wartości około 3000 zł. Zgłosiłem sprawę na policję. Mam nagrania, na których widać złodzieja. Poniżej zamieszczam foto. Kradzież miała miejsce we Wrocławiu w okolicach aquaparku/Wroclavi. Rower przypiąłem do stojaka rowerowego pod klatką schodową na zabezpieczeniu typu sprężynka (niestety używałem jej tylko do krótkotrwałego przypięcia roweru, żeby nie wozić się z ciężkimi łańcuchami...). Kradzież nastąpiła w niecałą godzinę od przypięcia roweru. Zakładając, że przechodził tamtędy bez sprzętu zaraz po
blackghost +6
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Na dzień dzisiejszy zriserczowałem że jest to masoński żeton/token i mam pytanie:
Czy ktoś tu z obecnych potrafiłby objaśnić co tam jest napisane na stronie z trójkątem ? - nawet jak nie wszystko to cokolwiek :)
Dzięki
#masoni #sekrety #wolnomularstwo #ciekawostki #historia #uk #szkocja #pytanie #pytaniedoeksperta #monety #numizmatyka
ps. równolegle dowiedziałem się że to jest odrębna/poboczna grupa masonerii "Royal Arch Masons" gdzie mogli przystępować tylko ci którzy osiągnęli stopień "mistrza".
To moneta jedynie wzorowana na masoński token Mark Master Mason penny z Royal Arch Masonry.
To zwykły gadżet do sprzedaży w muzeach i wszelkiej maści miejscach turystycznych o tematyce zwiazanej z masonami i na stronach dla ludzi wannabe illuminati.