Wpis z mikrobloga

#samsung

Zamawiałam na oficjanym sklepie Samsunga telefon z ładowarką + zegarek. Po otwarciu paczki okazało się, że w środku nie ma ładowarki. Paczka była w nienaruszonym stanie, nie wygladała jakby ktos ją uszkodził i wyjął ładowarkę. Zapewne był to błąd przy pakowaniu towaru.
Sprawa została od razu zgłoszona do Samsunga. Sklep odezwał się do nas i poinformował, że to sprawdzi z magazynem itd.

Po kilku dniach otrzymałam maila, ze Samsung prosi zgłosić tę sprawę na policję XD

Zadzwoniłam od razu na infolinię i pan nie potrafił mi wprost powiedzieć czy kamery były sprawdzane czy nie, jedyne co powiedział to, że bez dokumentów, w tym zgłoszenia na policję (XD), oni nie mogą dalej ruszyć i sprawdzać. Nie był w stanie przekierować mnie do innego działu lub kierownika.

Ładowarka kosztowała 99zł i z takim czymś każą mi iść na policję XD

Miał ktoś z Was podobna sytuacje? Jak sobie z tym poradzic? Nie wyobrazam sobie iść z takim czymś na policję, a jednak chciałabym odzyskać tę ładowarkę.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jeżeli to nie była jakas super promocja, która już nie obowiązuje, to normalnie jak wyżej radzą robić zwrot z tytułu niezgodności z umową, a później kupujesz ponownie.
  • Odpowiedz