Wpis z mikrobloga

@tytanowyy Wszystko wskazuje na to, że jednak nic się nie stało z samolotem (dopóki nie uderzył w pas startowy), tylko pilot powinien być przynajmniej 200 metrów wyżej przy początku manewru. Był kiedyś w USA podobny wypadek na pokazach, gdzie mieli właśnie źle ustawione wysokościomierze i skończyło się tak samo.
  • Odpowiedz
@Rocky_Zuma_Skye no i co że wrzuciły? Dobrze, że dziewka była tam i to wgl utrwaliła jakoś, tak iż nawet można ten moment obrobić audio/wideo i przeanalizować. Ważne teraz aby Komisja dostała wszystko w najwyższej jakości.

Na gorszych materiałach z wypadku już większe rozbicia były wyjaśnianie, a nawet dostarczały przełomów w śledztwie.

/no, może z różnicą, że dawne klisze poddawane obróbce były inaczej "powiększalne" niż obraz i dźwięk utrwalony cyfrowo/
  • Odpowiedz
@Waleczny_Kalafior ciekawe jak w sumie takie szpece na tym latające ogarniają to całe szkolenie, gdzie są jeszcze przecież radio- wysokościomierze, dane satelitarne na mapie sytuacyjnej, tekstowe (w tym nastawy) przesyłane zdalnie czy może nawet szkolenie z VFR Noc i oceny wzrokowej w każdej widoczności + brak działań wojennych :-P
  • Odpowiedz
Znalazłem ten wypadek z 2003 roku, pilot pomylił wysokość nad poziomem morza z wysokością nad poziomem terenu i rozpoczął manewr za nisko. Na szczęście udało mu się skierować F16 z daleka od widzów i katapultować 1 sekundę przed rozbiciem samolotu.
https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Air_Force_Thunderbirds - trzeba przewinąć do Accidents
@murison @ChickenDriver2 @Scybulko @tytanowyy @ArchDelux @snickers111a
WalecznyKalafior - Znalazłem ten wypadek z 2003 roku, pilot pomylił wysokość nad pozi...

źródło: obraz

Pobierz
  • Odpowiedz