Wpis z mikrobloga

Dramat jaki ten #play jest daremny od momentu przejęcia klientów UPC. Kiedyś stabilna firma, awaria może ze 3 razy w ciągu 10 lat umowy. Teraz notorycznie problemy, kiepskie pingi, wywalanie neta na kilkadziesiąt minut (co z tym idzie TV też nie działa). Do tego bezczelna infolinia wmawiająca, że to niemożliwe, że się pogorszyły ich usługi skoro kable są te same co były za czasu UPC. No to może pora je wymienić skoro się zestarzały, a nie pieprzyć farmazony. Odradzam każdemu #play przynajmniej w #katowice ponieważ działa ostatnio poniżej krytyki…
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MrPr0h zgadzam się. Może nie było idealnie ale za to stabilnie.
Ostatnio siadł net to dzwoniłem 3 razy. Z 1 razem kazali zresetować sprzęt. Za 2 umówili technika na naprawę a za 3 dowiedziałem się że jest ogolna awaria play. 3 telefony, 3 konsultantów i 3 różne diagnozy.
  • Odpowiedz
  • 0
@MrPr0h, przykro nam z powodu utrudnień w Twojej lokalizacji. Zapewniamy, że zależy nam na jak najszybszym wyjaśnieniu trudności, jakie zauważasz. Jeśli kontaktowałeś się już naszą infolinią, to czy aktualnie masz zarejestrowane w tej sprawie zgłoszenie? Dzięki zgłoszeniu będziemy mieli możliwość dokładnej weryfikacji utrudnień.
  • Odpowiedz
  • 0
@play_polska: Oczywiście, że nie zgłaszałem - bo znam już procedurę na pamięć. Najpierw restart routera (który sporadycznie pomaga), czasami informacja o awarii (ostatnio w panelu się pojawiło po zalogowaniu, że będzie trwała do wieczora, a usunięto po 1h), ewentualnie umówienie technika. Po co mam tracić czas na zgłaszanie, skoro na szczęście niedługo będę mógł rozwiązać tą umowę i po ponad 10 lat współpracy podziękować. Ja rozumiem, gdybym był odosobnionym przypadkiem,
  • Odpowiedz
@MrPr0h: no ja po wielu, chyba 10, latach podziękowałem. Na moim kablu pojawiało się napiecie ~ 110V. Nikt nie pofatygował się to diagnozować. Dali nowy router bez zmian. Technika walnęło kilka razy, chlopaki z obsługi na telefonie nic niepokojącego nie widzieli na centrali, a net niestabilny (co nie dziwi, jak router dostawał strzał regularnie prądem)
No i zmieniłem operatora rok temu na innego.
  • Odpowiedz
@MrPr0h: Stwierdzam to samo. Około północy dziwne zachowania neta, zrywa połączenie na kilkanaście minut. Denerwujące to jest. W trakcie dnia znowu, kiedy włączę na YT film 4K to tak jakby nagle transfer spadał i nic nie pobiera. Dopiero przełączenie na 1080p powoduje, że film normalnie działa. WTF?! Szukam jakiejś alternatywy, chyba postawię na Orange.
  • Odpowiedz