Wpis z mikrobloga

Pewnie zauważyliście że coraz trudniej w necie znaleźć potrzebna informacje. Szukasz dentysty Pułtuska - wyskoczy masa stron "100 najlepszych dentystów z Pułtuska" - gdzie najbliższy będzie z Warszawy. Nie sposób znaleźć kontener na gruz - wpisz "kontenery na gruz Bartoszyce" i wyskoczy dokładnie to czego szukasz. Tylko jak zadzwonisz to się okaże że to firma z Wrocławia i owszem podstawia do Bartoszyc, ale za 5 zł za km. Czy da się z tym konkurować? Da się wypromować swoją stronę, żeby klient miał szansę ja znaleźć bliżej niż na 200 stronie w google? Jak się to robi i ile kosztuje? #informatyka #marketing #komputery
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@realme7 wizytówki Google Maps spoko działają i rzadko natrafiam, żeby firma nie była z danej okolicy. Załóż sobie taką wizytówkę, uzupełnij tam wszystkie dane, o które Google prosi, przez 3 miesiące zbierz z 20 opinii, w których będą słowa typu kontenery, na gruz, gruz, Bartoszyce, w Bartoszycach i o ile nie ma mocnej lokalnej konkurencji, to jesteś w domu.
  • Odpowiedz
  • 0
@odysjestem: nie znam się na tym w ogóle. Ile by kosztowała jakaś strona byle jaka, byle były podstawowe dane i żeby klient miał szansę jakoś na nią trafić. Miasto 60 tys.
  • Odpowiedz
@realme7: Kurczę Mireczku, tyle co samochód - da się za 2000 zł, a da się za 200 000 zł. W byle jaką IMO nie warto inwestować, bo koszt poprawek może być wyższy niż cena porządnej strony.

i żeby klient miał szansę jakoś na nią trafić


@realme7: No tutaj to już raczej kwestia comiesięcznych wydatków, a nie jednorazowej akcji
  • Odpowiedz